Nu blev det vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Camillaskruk

Jeg spørger jer sikkert om mange dumme ting nu, men det er første gang, for os begge at vi venter os

Jeg er ca, skudt til at være 5+2 idag, så meget kan nå at ske endnu.

Men hvornår startede i med at købe baby ting/tøj osv?

vi skal til en scanning om ca 11 dage da det hele startede kaotisk, skal jeg så stadig ringe til lægen? (det var sygehuset der fandt ud af jeg var gravid)

Er en gravitamin nok om dagen til at få dækket folinsyre behovet?

håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Team Putte

Camillaskruk skriver:

Jeg spørger jer sikkert om mange dumme ting nu, men det er første gang, for os begge at vi venter os

Jeg er ca, skudt til at være 5+2 idag, så meget kan nå at ske endnu.

Men hvornår startede i med at købe baby ting/tøj osv?

vi skal til en scanning om ca 11 dage da det hele startede kaotisk, skal jeg så stadig ringe til lægen? (det var sygehuset der fandt ud af jeg var gravid)

Er en gravitamin nok om dagen til at få dækket folinsyre behovet?

håber i vil hjælpe

Tillykke

Vi startede først efter nf-scanningen, netop fordi der kan ske så meget i de første 12 uger

Jeg er endnu ik stødt på nogle graviditets multivitaminer der ikke dækker behovet for folinsyre, det er mere jern man skal have ekstra af

Er du i tvivl om sygehuset har sendt besked videre til lægen så giv ham/hende et kald. Jeg skal selv bestille tid til graviditetsundersøgelserne hos lægen nemlig så tænker de nok ik foretager sig noget på egen hånd

Anmeld

27. marts 2012

Lille Bjørn

Stort tillykke med den skønne nyhed!

Jeg kan desværre ikke svare på dine spørgsmål, da vi stadig prøver på at blive gravide :-)

Anmeld

27. marts 2012

B&J

Først STORT TILLYKKE MED LILLE SPIREN I MAVEN.

vi købte først baby tøj da jeg var ½ i min graviditet for ture ikke før...

tror sygehuset har skrevet til din læge men ville da lige ringe der til for det er jo der jeg fik min vrandre bog man skal have med de skriver i hvad der sker osv..

gravitamin og jern senere det var det eneste jeg havde behov for  men ellers kan du jo altid snakke med din læge om det og evt hvis der er noget med din krop så få taget en blodprøve så kan de jo se om du evt mangler noget

Anmeld

27. marts 2012

Camillaskruk

Mange tak skal i have alle sammen, det er så uvirkeligt for os endnu. men er bare over lykkelig

okay så må jeg hellere give min læge et kald imorgen.

ja det ville nok også være hårdt hvis man stod med en masse baby ting også der skete noget.

tak for hjælpen og lykønskningerne allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.