"Åbent hus" på Næstved sygehus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

CaWi

På torsdag skal jeg til såkaldt "åbent hus" på Næstved sygehus. Ville da lige høre om der er andre herinde fra som også skal, eller høre andre som har været til det, hvordan det var.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Sujan

Jeg har været der i februar.. nogle af tingene vidste jeg.. men var rigtig godt synes jeg.. man får et klart indblik i hvordan ens fødsel skal forløbe og mange nyttige informationer. Så man kan finde det hele når det først går i gang... Fik også set en fødestue og barselsstue, hvilket var rigtig rart:-) og så synes jeg bare de er enormt flinke dernede:-)

Anmeld

27. marts 2012

Mor Til Oktober Børn

CAWI skriver:

På torsdag skal jeg til såkaldt "åbent hus" på Næstved sygehus. Ville da lige høre om der er andre herinde fra som også skal, eller høre andre som har været til det, hvordan det var.

Ville gerne have været det før jeg fødte første gang, men der kunne jeg kun få lov til at komme til slagelse (det var lige før de lukke fødeafd i slagelse) men nu hvor jeg har født og har oplevet det hele dernede, kan jeg kun sige at de er super søde dernede  og glæder mig til jeg skal derned igen til oktober (og til nakkefold på torsdag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.