5 ugers undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

rogerrasch

hej så har vores dreng endelig været til sin 5 ugers undersøgelse

Men men men, vi skal videre til børneafdelingen så en børnelæge kan tjekke ham da det godt kunne lyde som om han havde noget astma eller astmatisk bronkitis.

hvordan er det med børn med astma osv. og husdyr?? da vi jo har 2 inde katte, er vi nødsaget til at skulle af med dem eller hvordan og hvorledes???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har 2 indekatte. Thea har i perioder døjet med noget asmatisk bronkitits. Her er det dog mest når der er fugtig i vejret eller store omslag i vejret. Vi har bare støvsuget extra i de perioder det har været slemt. Og har da også fået at vide at det i hvert fald ik skyldes kattende! Vh stine

Anmeld

27. marts 2012

rogerrasch

StineW79 skriver:

Vi har 2 indekatte. Thea har i perioder døjet med noget asmatisk bronkitits. Her er det dog mest når der er fugtig i vejret eller store omslag i vejret. Vi har bare støvsuget extra i de perioder det har været slemt. Og har da også fået at vide at det i hvert fald ik skyldes kattende! Vh stine

ej hvor dejligt at høre vi ville jo nødig skulle af med det to katte herhjemme

Anmeld

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
rogerrasch skriver:

ej hvor dejligt at høre vi ville jo nødig skulle af med det to katte herhjemme

Ja her ville vi godt nok også være kede af det, hvis vi en dag sku af med vores katte! 

Thea kalder dem for bror misser. Men vi er altså ik deres rigtig mor og far. Vi er kun hendes rigtig mor og far. Det er da godt regnet ud når man er 3 år ik ??? Og hun elsker dem, og nu hvor hun er blevet større bliver de overdænget med nysser og kram og løftet rundt på og de nyder det for det meste og finder sig i resten. Hun er altid god ved dem. Vh stine

Anmeld

27. marts 2012

MortilCilas

Cilas hostede konstant i 3 måneder, så gik jeg af med mine katte, og inden for 14 dage stopped det, han begyndte så for to uger siden, og lægen sagde at det bare var slim, også fik jeg fortalt ham om det med kattende, og han udskrev noget astma medicin og har hjulpet så meget

Der er så noget nu hvor vejret skifter

Anmeld

27. marts 2012

rogerrasch

MortilCilas skriver:

Cilas hostede konstant i 3 måneder, så gik jeg af med mine katte, og inden for 14 dage stopped det, han begyndte så for to uger siden, og lægen sagde at det bare var slim, også fik jeg fortalt ham om det med kattende, og han udskrev noget astma medicin og har hjulpet så meget

Der er så noget nu hvor vejret skifter

hehe ja okay... var afsted med micas på børne afdelingen tidligere, og der var heldigvis intet galt med ham

Anmeld

27. marts 2012

morbibi

rogerrasch skriver:

hej så har vores dreng endelig været til sin 5 ugers undersøgelse

Men men men, vi skal videre til børneafdelingen så en børnelæge kan tjekke ham da det godt kunne lyde som om han havde noget astma eller astmatisk bronkitis.

hvordan er det med børn med astma osv. og husdyr?? da vi jo har 2 inde katte, er vi nødsaget til at skulle af med dem eller hvordan og hvorledes???

Astma og husdyr-allergi er ikke det samme. Børn kan som voksne blive testet, for om de er allergiske over for visse dyr.
Jeg har en søn med en grim astma, men han har ingen dyreallergi heldigvis og han blev testet som spæd, da hans astma forårsagde grønne sporalske opkast.
Så hvis du er bare nogenlunde renlig, så skulle katte ikke betyde noget, medmindre de fælder meget og genere svælget på din søn. Lige nu er vi inde i en fugtig periode, så mange skranter desværre. Og jo yngre de er, jo værre for de stakkels pus.

Anmeld

28. marts 2012

rogerrasch

morbibi skriver:

Astma og husdyr-allergi er ikke det samme. Børn kan som voksne blive testet, for om de er allergiske over for visse dyr.
Jeg har en søn med en grim astma, men han har ingen dyreallergi heldigvis og han blev testet som spæd, da hans astma forårsagde grønne sporalske opkast.
Så hvis du er bare nogenlunde renlig, så skulle katte ikke betyde noget, medmindre de fælder meget og genere svælget på din søn. Lige nu er vi inde i en fugtig periode, så mange skranter desværre. Og jo yngre de er, jo værre for de stakkels pus.

ja okay så er det nok bare vejret, min søn er nemlig kun 5 uger gammel så han er jo meget skrøbelig og modtagelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.