Oprydning i debatgrupperne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Pikku Myy

Jeg synes det er super fint at der hele tiden opstår nye debatgrupper, men hvis siden skal fungere optimalt, synes jeg måske man skal rydde lidt ud i nogle af de debatgrupper, der ikke fungerer. Det kan være grupper hvor der ikke er aktivitet, eller grupper der krydser ind over andre grupper, hvor det giver fin mening at lægge debatterne istedet.

Efter en hurtig skimning, ville jeg slette følgende:

Sange, rim og remser

Gode råd

Navlestrengen

Hvad siger I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Trine89

Jeg tror det er meget forskelligt hvordan debat grupperne bliver brugt. og det kommer lidt i perioder hvor meget de bliver brugt. 

Jeg vil umildt bare sige at jeg tror ikke den der navlestrengen vil blive slettet da det er en gruppe for nogle som kommer fra det der hedder navlestrengen.

Anmeld

27. marts 2012

Pikku Myy

Trine89 skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt hvordan debat grupperne bliver brugt. og det kommer lidt i perioder hvor meget de bliver brugt. 

Jeg vil umildt bare sige at jeg tror ikke den der navlestrengen vil blive slettet da det er en gruppe for nogle som kommer fra det der hedder navlestrengen.

Men de bruger den jo ikke. Hvorfor skal den så være der?

Mht de to andre grupper, så er det nok egentlig mest fordi jeg ikke helt forstår idéen med den om rim og remser, og fordi de ting der bliver snakket om i Gode Råd, ser ud til ofte at kunne finde en plads i en anden kategori... Vil det så ikke være mere overskueligt hvis de ikke var der? Er der nogen der vil savne dem?

Anmeld

27. marts 2012

Laulund87

Navlestrengen synes jeg sagtens kan blive slettet, den bliver ikke brugt

Anmeld

27. marts 2012

Pikku Myy

Laulund87 skriver:

Navlestrengen synes jeg sagtens kan blive slettet, den bliver ikke brugt

Anmeld

27. marts 2012

Trine89

Pikku Myy skriver:

Men de bruger den jo ikke. Hvorfor skal den så være der?

Mht de to andre grupper, så er det nok egentlig mest fordi jeg ikke helt forstår idéen med den om rim og remser, og fordi de ting der bliver snakket om i Gode Råd, ser ud til ofte at kunne finde en plads i en anden kategori... Vil det så ikke være mere overskueligt hvis de ikke var der? Er der nogen der vil savne dem?

altså jeg kan som sådan godt forstå dig..  

men jah det kan vel at de for nogle måske er meget rart at de der :s ved ikke lige..  

Anmeld

27. marts 2012

Månelys

Til gengæld mangler jeg kategorien "Andet mad til småbørn" under børn 0-1 år.. Der er kun amning, mangler en kategori til grød og skemad og den slags..

Anmeld

27. marts 2012

Pikku Myy

Månelys skriver:

Til gengæld mangler jeg kategorien "Andet mad til småbørn" under børn 0-1 år.. Der er kun amning, mangler en kategori til grød og skemad og den slags..

Jeg synes bestemt jeg har set en kategori omkring opstart af skemad, men den er godt nok pist-forsvundet. Mon ikke det er noget min hjerne har opfundet... Men debatgruppen kunne da være fint passende i både Baby og Tumling...

Moderatorerne plejer at være lydhøre, når debatgrupper bliver foreslået. Prøv at oprette en tråd her i Baby.dk-gruppen

Anmeld

19. april 2012

Pikku Myy

Til en evt moderater: Er det muligt at rydde op i kategorierne eller vil det blive et logistisk mareridt? (-tænker mest på hvad der skal ske med de gamle tråde...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.