Guldkorn fra Marcus på 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Karo

Min søn Marcus er 3 år og er inde i en periode hvor riddere, pistoler og sværd er frygteligt spændende.

Vi sidder så der hjemme og kigger billeder fra han var lille. Her ser han så et billede af ham selv med sin oldemor, som desværre døde lige efter han var blevet 1 år. Marcus spørger hvem det er, og min mand fortæller det er hans oldemor. Min mand spørger om han kan huske hende og det siger han nej til, men han vil meget gerne besøge hende.

Vi fortæller jo så at det kan vi ikke da hun er død.

Død, siger Marcus...................hvem har skudt hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

B&J

åhhh hvor er han bare super sød...

er ked af hun er død men børn kan jo sige det sødste og sjoveste ting

Anmeld

27. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Beklager meget dit tab, men hvor er din lille søn dog bare sød.

Anmeld

27. marts 2012

Mumto3

EJ, undskyld, men jeg kom virkelig til at grine da jeg læste det. (Du har jo også skrevet det under guldkorn) Jamen selvfølgelig! Såden er hans univers jo lige nu!

Anmeld

27. marts 2012

Muffin_girl

Mumto3 skriver:

EJ, undskyld, men jeg kom virkelig til at grine da jeg læste det. (Du har jo også skrevet det under guldkorn) Jamen selvfølgelig! Såden er hans univers jo lige nu!

Også mig .. Det er jo bare typisk børn

Anmeld

27. marts 2012

Karo

Mumto3 skriver:

Jamen det gjorde vi også

Anmeld

27. marts 2012

Pigent

Karo skriver:

Min søn Marcus er 3 år og er inde i en periode hvor riddere, pistoler og sværd er frygteligt spændende.

Vi sidder så der hjemme og kigger billeder fra han var lille. Her ser han så et billede af ham selv med sin oldemor, som desværre døde lige efter han var blevet 1 år. Marcus spørger hvem det er, og min mand fortæller det er hans oldemor. Min mand spørger om han kan huske hende og det siger han nej til, men han vil meget gerne besøge hende.

Vi fortæller jo så at det kan vi ikke da hun er død.

Død, siger Marcus...................hvem har skudt hende

Kunne lade være med at grine da jeg læste det Marcus havde sagt  Det så sjovt hvad børn nogle gange siger.

Men er ked af at høre at i har mistet hende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.