Jm 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

CaWi

Så er jeg kommet hjem fra jordemoderen. Fik snakket godt omkring mine ønsker og forventninger til fødslen. Har bare den sødeste JM. Det er da bare så træls man ik ved hvem man får under fødslen

Den lille blev skudt til at veje 2900 gram, så hun mente jeg ville få en ordentlig baby hvis jeg gik tiden ud Håber dog den kommer bare en uge før tid. Hihi!! Synes tiden går SÅ langsomt, ville ønske den bare fløj afsted, så vi kunne få vores lille guldklump ud til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Kruse90

CAWI skriver:

Så er jeg kommet hjem fra jordemoderen. Fik snakket godt omkring mine ønsker og forventninger til fødslen. Har bare den sødeste JM. Det er da bare så træls man ik ved hvem man får under fødslen

Den lille blev skudt til at veje 2900 gram, så hun mente jeg ville få en ordentlig baby hvis jeg gik tiden ud Håber dog den kommer bare en uge før tid. Hihi!! Synes tiden går SÅ langsomt, ville ønske den bare fløj afsted, så vi kunne få vores lille guldklump ud til os

Sikke et dejligt jordemoderbesøg, og skønt med en sød jordemoder
Jeg er også selv super glad for min.

Hold da op hehe, kan da godt forstå du håber på at baby kommer ud lidt før tid

Kram

Anmeld

27. marts 2012

JH12

Dejligt med et veloverstået Jordemor besøg, og endnu bedre at hun er sød.. Det betyder altså meget - og det kunne virkelig være rart hvis man var sikker på det var den jordemor man havde når man også skulle føde..

Det ville da ikke være helt tosset hvis baby kom før tid, bare en uge tror jeg betyder utrolig meget, når først har rundet uge 37, så vil man bare gerne have baby ud..

Anmeld

28. marts 2012

CaWi

Synes i hvert fald det vil være øv at gå over tid. Lidt fordi jeg er nervøs for at skulle føde en kæmpe baby men når man ligesom har en dato, så vil man jo også helst ha at der skal ske der, og i hvert fald ikke senere

Anmeld

29. marts 2012

NNL

Hehe, jeg har det ligesom dig - synes der er læææænge til 8. maj hvor jeg har termin Men de næste uger får jeg en del at se til, selvom jeg får barsel lige om lidt. Så håber tiden kan komme til at flyve afsted

Men dejligt med et godt JM besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.