Kan det virkelig være rigtigt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Camillos

Føler mig gravid Ej det er jeg nu også spøg til side... 

Kan virkelig ikke finde ud af om min mave er begyndt at være sådan en rigtig gravid mave, eller om jeg har taget på af ikke at spise alt for sundt.. haha ... 

Nå men Anyway er 10+2 idag og 5 gangs gravid. Har dog aldrig fået et barn, da jeg har aborteret tidligt i forløbene. 

Kan man som lidt buttet pige se noget som helst i uge 10+2? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Palaja

Tror det er meget forskelligt, men umiddelbart vil jeg sige nej - ikke sådan rigtigt gravidagtigt i hvert fald. For livmoderen er jo knapt nået op over skambenet. Men du kan sikkert godt have en fornemmelse af at være lidt udspilet, lidt ligesom hvis man har menstruation. Sådan havde jeg det i hvert fald  Så på sin vis kan man jo godt føle at man har fået lidt mave, som ikke bare er hyggespisning, og bukserne strammer måske lidt mere end de plejer  

Tillykke med graviditeten 

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Kan virkelig ikke finde ud af om min mave er begyndt at være sådan en rigtig gravid mave, eller om jeg har taget på af ikke at spise alt for sundt.. haha ... 

Nå men Anyway er 10+2 idag og 5 gangs gravid. Har dog aldrig fået et barn, da jeg har aborteret tidligt i forløbene. 

det kommer helt an på hvad lidt buttet pige er altså jeg er selv lidt buttet, og der kunne man sagtens se det på det tidspunkt men hvis man er større end lidt buttet, går der nok lidt længere tid

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Palaja skriver:

Tror det er meget forskelligt, men umiddelbart vil jeg sige nej - ikke sådan rigtigt gravidagtigt i hvert fald. For livmoderen er jo knapt nået op over skambenet. Men du kan sikkert godt have en fornemmelse af at være lidt udspilet, lidt ligesom hvis man har menstruation. Sådan havde jeg det i hvert fald  Så på sin vis kan man jo godt føle at man har fået lidt mave, som ikke bare er hyggespisning, og bukserne strammer måske lidt mere end de plejer  

Tillykke med graviditeten 

Tak skal du ha hehe ja hyggespisning har jeg været lidt for god til.. Men jo føler mig temmelig udspilet og hård nederst på maven lidt mere end jeg har været ved mine menstrationer .. Så maven er nok på vej om 4 ugers tid eller deromkring hehe Tak for svar 

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

FrkZier skriver:

det kommer helt an på hvad lidt buttet pige er altså jeg er selv lidt buttet, og der kunne man sagtens se det på det tidspunkt men hvis man er større end lidt buttet, går der nok lidt længere tid

heh Lidt mere buttet end bare lidt buttet.. men ikke tyk griner! .. Der er altid en hårdfin grænse .. Må væbne mig med tålmodighed.. som min mave er nu går der i hvertfald ikke mere end 4 uger så kan jeg vel for pokker se det er gravid mave og ikke bare lidt ekstra sul haha 

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

Camillos skriver:

heh Lidt mere buttet end bare lidt buttet.. men ikke tyk griner! .. Der er altid en hårdfin grænse .. Må væbne mig med tålmodighed.. som min mave er nu går der i hvertfald ikke mere end 4 uger så kan jeg vel for pokker se det er gravid mave og ikke bare lidt ekstra sul haha 

hehe, ja uanset hvad så kommer den jo på et tidspunkt

Anmeld

27. marts 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Hej

jeg ville sige at ja man kan godt have mave på tidligt selvom man er buttet

Jeg har taget mave billeder 1 gang om ugen siden jeg var 4+3 og er nu 9+3 og man kan tydeligt se på billederne at jeg er vokset rimelig meget siden da.

Jeg er allerede hoppet i ventetøjet da jeg simplet hen ikke kan komme i det meste af mit gamle tøj  så hos mig går det stærkt og i følge vægten har jeg kun taget 600 g på siden jeg blev gravid

og jeg vil endda selv kalde mig for en tyk pige hehe

Anmeld

27. marts 2012

Kay

på mig kunne man godt se det der omkring...

https://www.baby.dk/debat/156993pi1/uge-12/fra-46-til-113.aspx

her kan du se mine første mavebilleder... og der kan man også se at jeg ikke er en slank pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.