ville i købe sådan en klapvogn her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg står og skal bruge en klapvogn til et barn på 2 år, den vil ikke blive brugt hver dag, og muligvis kun i weekenderne engang imellem, da barnet går selv.

Jeg er dog gået efter en der kan lægges ned i ryggen, men er stadig i tvivl om, om denne er okay, hvad siger i??

Jeg har stjålet billedet fra guloggratis, da jeg gerne vil købe brugt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg står og skal bruge en klapvogn til et barn på 2 år, den vil ikke blive brugt hver dag, og muligvis kun i weekenderne engang imellem, da barnet går selv.

Jeg er dog gået efter en der kan lægges ned i ryggen, men er stadig i tvivl om, om denne er okay, hvad siger i??

Jeg har stjålet billedet fra guloggratis, da jeg gerne vil købe brugt

Personligt ville jeg gå efter en klapvogn hvor hjulene ikke er delt. Synes tit man oplever at småsten sætter sig fast i mellemrummet, hvis du kan følge min tanke..

Ellers ville jeg som dig oz gå efter en hvor ryggen kan lægges ned, men kender ik den model du har fat i der

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Personligt ville jeg gå efter en klapvogn hvor hjulene ikke er delt. Synes tit man oplever at småsten sætter sig fast i mellemrummet, hvis du kan følge min tanke..

Ellers ville jeg som dig oz gå efter en hvor ryggen kan lægges ned, men kender ik den model du har fat i der

der vil ikke være sten hvor vi kører, den skal kun bruges i byen, og hvis der skal shoppes en hel dag et sted, for barnet vil ikke sidde i en indkøbsvogn, så centre osv, vil være det primære brugssted

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

der vil ikke være sten hvor vi kører, den skal kun bruges i byen, og hvis der skal shoppes en hel dag et sted, for barnet vil ikke sidde i en indkøbsvogn, så centre osv, vil være det primære brugssted

Okay så er det jo intet problem

Når vi skifter til klapvogn skal den bare være mere allround som barnevognen, men der er vores barn jo heller ik så gammelt endnu

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Okay så er det jo intet problem

Når vi skifter til klapvogn skal den bare være mere allround som barnevognen, men der er vores barn jo heller ik så gammelt endnu

Det behov har vi slet ikke, for vi bor midt i byen, på 3 sal, og vi vil gerne kunne sætte vognen op i lejligheden uden den er for vanskelig at slæbe på

Anmeld

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes den ser fornuftig ud, til det den ska bruges til! Og ja jeg vil også til hver en tid vælge en som ka ligges helt ned i ryggen! Vh stine

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes den ser fornuftig ud, til det den ska bruges til! Og ja jeg vil også til hver en tid vælge en som ka ligges helt ned i ryggen! Vh stine

Det med ryggen er meget vigtig for os, da barnet stadig kan have behov for at sove når/hvis vi er på tur.

Derudover skal den jo være i en rimelig kg klasse da den skal løftes op på 3 sal efter brug da vi intet kælderrum har.

Tror vi vil give den et forsøg, og så lige komme ud og kigge på den

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det behov har vi slet ikke, for vi bor midt i byen, på 3 sal, og vi vil gerne kunne sætte vognen op i lejligheden uden den er for vanskelig at slæbe på

Kan jeg godt se

Det problem har vi ik da vi bor i rækkehus, men det er vigtigt for oz at hjulene kan tage lidt af hvert da vi både har skov og strand tæt på

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Kan jeg godt se

Det problem har vi ik da vi bor i rækkehus, men det er vigtigt for oz at hjulene kan tage lidt af hvert da vi både har skov og strand tæt på

Det har vi netop ikke, og vi ville ikke tage en vogn med på stranden, men derimod sætte barnet på fars skuldre hvis det blev træt..

Anmeld

27. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det med ryggen er meget vigtig for os, da barnet stadig kan have behov for at sove når/hvis vi er på tur.

Derudover skal den jo være i en rimelig kg klasse da den skal løftes op på 3 sal efter brug da vi intet kælderrum har.

Tror vi vil give den et forsøg, og så lige komme ud og kigge på den

Ja gør da det og hvis ik den fungere for jer, ka i jo bare sælge den igen. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.