Erfaring med Emmaljunga Scooter klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.311 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Kvist

Hej alle,

Jeg har lige siddet og studeret klapvogne og er blevet ret vild med scooter modellen fra Emmaljunga..

Vi har en brugt Cerox fra Emmaljunga, men er simpelthen så træt af den at jeg ikke gider bruge min sommer på at irritere mig over den hver gang vi skal noget.. Så derfor vil jeg have en ny..

Nogle der har erfaring med Scooter modellen fra Emmaljunga??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

B&J

vi havde en scooter 2.0 og jeg ELSKEDE den fordi den var så lille og handy men var ked af jeg ikke kunne se på min dreng og var ked af at han ikke kunne sove i den for den kunne ikke ligges helt ned så vi købte en Cerox og venbar styr og han kan sove i den ja den er perfekt til os

Anmeld

27. marts 2012

Kvist

B&J skriver:

vi havde en scooter 2.0 og jeg ELSKEDE den fordi den var så lille og handy men var ked af jeg ikke kunne se på min dreng og var ked af at han ikke kunne sove i den for den kunne ikke ligges helt ned så vi købte en Cerox og venbar styr og han kan sove i den ja den er perfekt til os

Ja sys nemlig også det er smart den er lille og handy.. Og den er jo noget billigere end Ceroxen..

Kan godt se problemet i at de ikke kan ligge helt ned, men sys jeg har læst at det er blevet lavet sådan at de kan ligges mere ned.. Og med hensyn til ikke at kunne se ham, så tror jeg alligevel ikke han gider sidde og kigge på mig  han skal se hvad der foregår fremad

Må en tur i ønskebørn og kigge på dem, de må jo også kunne guide mig lidt..

Anmeld

27. marts 2012

B&J

Kvist skriver:

Ja sys nemlig også det er smart den er lille og handy.. Og den er jo noget billigere end Ceroxen..

Kan godt se problemet i at de ikke kan ligge helt ned, men sys jeg har læst at det er blevet lavet sådan at de kan ligges mere ned.. Og med hensyn til ikke at kunne se ham, så tror jeg alligevel ikke han gider sidde og kigge på mig  han skal se hvad der foregår fremad

vores kunne også ligge meget ned men ikke så det var behaligt at sove.....

men ja du skal ud og se dem

Anmeld

27. marts 2012

mizz-lillemor06

Kvist skriver:

Hej alle,

Jeg har lige siddet og studeret klapvogne og er blevet ret vild med scooter modellen fra Emmaljunga..

Vi har en brugt Cerox fra Emmaljunga, men er simpelthen så træt af den at jeg ikke gider bruge min sommer på at irritere mig over den hver gang vi skal noget.. Så derfor vil jeg have en ny..

Nogle der har erfaring med Scooter modellen fra Emmaljunga??

vi havde købt scooter men valgt at bytte den af den grund at den ikke kan vendes og at bøjlen kan ikke tages af. vi havde lejet en klapvogn på en tur til egypten men den kunne ikke vendes og det kunne vi ikke have. derfor byttede vi den. så vi købte nitroen og den er jeg SUPER glad for. ELSKER den bare

Anmeld

27. marts 2012

Kvist

mizz-lillemor06 skriver:

vi havde købt scooter men valgt at bytte den af den grund at den ikke kan vendes og at bøjlen kan ikke tages af. vi havde lejet en klapvogn på en tur til egypten men den kunne ikke vendes og det kunne vi ikke have. derfor byttede vi den. så vi købte nitroen og den er jeg SUPER glad for. ELSKER den bare

Jeg er ikke så meget for de der små hjul der tosser rundt foran.. Derfor jeg slet ikke har kigget på Nitro

Hvad er det for en bøjle du snakker om der ikke kan komme af??

Anmeld

27. marts 2012

Ryberg

Vi har en scooter og er vildt glad for den, den vejer ingenting. Nem at flytte rundt på ..

Selvfølgelig er det træls den ikke har vendbart styr, men den har så mange andre fordele.

Vi havde også en cerox først

Anmeld

27. marts 2012

AnneBJ

Kvist skriver:

vi har en scooter 2.0 og eg elsker den. min søn sover fantastisk i den og det er vidst kun mig der har behov for at se ham ikke omvendt 

Anmeld

27. marts 2012

Kvist

AnneBJ skriver:

vi har en scooter 2.0 og eg elsker den. min søn sover fantastisk i den og det er vidst kun mig der har behov for at se ham ikke omvendt 

Har været i Ønskebørn og kigge på den i dag.. Og den ser jo bare super ud, og så er det jo dejligt at høre at de godt kan sove i den, sys jo også den kom langt ned selvom det ikke var helt..

Og tror også Albert hellere vil have os bagved så han rigtig kan følge med fremad..

Tror helt sikkert den skal købes

Anmeld

27. marts 2012

Kvist

KittyGirl skriver:

Vi har en scooter og er vildt glad for den, den vejer ingenting. Nem at flytte rundt på ..

Selvfølgelig er det træls den ikke har vendbart styr, men den har så mange andre fordele.

Vi havde også en cerox først

Sys bare den Cerox er MEGA stor og uhandy, har i kunnet mærke en stor forskel??

Var inde og kigge på den i dag, og det har kun gjort mig mere vild med den, og jeg tror heller ikke det ikke vendbare styr bliver et problem.. Vi har aldrig vendt Ceroxen eller haft behov for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.