Mærkeligt at tænke på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

NNL

Hej piger

Jeg sidder lige og surfer lidt rundt, og falder igen og igen over den søde sort/hvide Libero-baby. Pludselig slog tanken mig, at det er lige før det er sådan en basse vi har i maven nu. Tænk at der efterhånden snart ligger et fuldbårent barn derinde. ET BARN! Med sin egen lille personlighed allerede

Pludselig er de små ude hos os, og så kan man sidde der og kigge på sin guldklump og prøve at forholde sig til, at det rent faktisk er ham, der lige er kommet ud fra maven. Synes allerede det er så surrealistisk, men hold nu op hvor jeg GLÆDER mig!

Rigtig god dag til jer alle derude - jeg vil kaste mig over arbejdet... Med dagen i dag er der 4 dage til barsel, så det nærmer sig nu!

Kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Ma-lu

NNL skriver:

Hej piger

Jeg sidder lige og surfer lidt rundt, og falder igen og igen over den søde sort/hvide Libero-baby. Pludselig slog tanken mig, at det er lige før det er sådan en basse vi har i maven nu. Tænk at der efterhånden snart ligger et fuldbårent barn derinde. ET BARN! Med sin egen lille personlighed allerede

Pludselig er de små ude hos os, og så kan man sidde der og kigge på sin guldklump og prøve at forholde sig til, at det rent faktisk er ham, der lige er kommet ud fra maven. Synes allerede det er så surrealistisk, men hold nu op hvor jeg GLÆDER mig!

Rigtig god dag til jer alle derude - jeg vil kaste mig over arbejdet... Med dagen i dag er der 4 dage til barsel, så det nærmer sig nu!

Kram!

DET Er nemlig SÅÅÅ vildt!! Ved at springe a spænding .... 

Vi får en baby ud a maven :O om mindre end 2 mdr eller lige præcis.. ( forhåbentlig ) - ingen overtid  

Anmeld

27. marts 2012

NNL

Ma-lu skriver:

DET Er nemlig SÅÅÅ vildt!! Ved at springe a spænding .... 

Vi får en baby ud a maven :O om mindre end 2 mdr eller lige præcis.. ( forhåbentlig ) - ingen overtid  

Hehe ja, de må meget gerne komme til tiden Dvs om 6 uger i dag, for mit vedkommende

Anmeld

27. marts 2012

MariaJ

Ja, det er helt vildt og simpelthen ikke til at forstå, at det er et rigtigt lille menneske, der ligger derinde. Jeg tror aldrig rigtig at man kommer til at kunne forstå det. Jeg kan stadig knapt forstå at min datter, som nu er næsten to år, faktisk er den samme, som engang var inde i maven.

Det bliver spændende når de kommer ud, og skønt med kort tid til barsel for dig.

Anmeld

27. marts 2012

JH12

Det er SNART vores tur.. og det er simpelthen så uvirkeligt og surrealistisk, og slet ikke til at fatte..

En ting er at der er noget i maven som bevæger sig, og som efterhånden har gjord det længe.. MEN noget helt andet er at få en baby i armene om godt 6 uger  
Nogle gange der skræmmer tanken mig virkelig, mon man bliver en god nok forældre? men selvfølgelig, et barns forældre - er det bedste for ens barn!

Og jeg GLÆDER mig beskrivlig meget til at møde min lille prinsesse, at lærer hende at kende, holde hende i mine arme og beskytte hende og starte en lille familie  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.