Han bevæger sig ikk så meget... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Isaac's mor

Det kan godt være jeg er lidt hysterisk...
Men ham den lille inde i maven (er 29+4) har ikk bevæget sig så meget. Kun små spark, meget få gange igår.. Og kun 1 lille her til morgen (Klokken er godt nok også kun 08:40)

Jeg ved ikk om jeg bare lige skal vente og se?
Eller skal jeg kontakte nogen allerede nu?

Det skræmmer mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Mussen2

Altså hvis du er nervøs så synes jeg du skal rige til fødestedet, men der er slet ikke unormalt det du mærker. Det kan være baby sover lidt mere i tiden eller ligger anderledes så du ikke mærker det så meget.

Jeg tror ikke du skal være nervøs. Har du prøvet den med at drikke noget iskoldt og så ligge stille i 10 min. For at mærke efter. Her hjalp det gså at tage en cola, så var jeg sikkeer på respons

Anmeld

27. marts 2012

malo

Sophie.Hammershøy skriver:

Men ham den lille inde i maven (er 29+4) har ikk bevæget sig så meget. Kun små spark, meget få gange igår.. Og kun 1 lille her til morgen (Klokken er godt nok også kun 08:40)

Det skræmmer mig...

Kan godt forstå det skræmmer dig, men tror du ikke bare han sover?

Jeg har kun det samme råd som Mussen2 har skrevet ovenfor.

Anmeld

27. marts 2012

Isaac's mor

Mussen2 skriver:

Altså hvis du er nervøs så synes jeg du skal rige til fødestedet, men der er slet ikke unormalt det du mærker. Det kan være baby sover lidt mere i tiden eller ligger anderledes så du ikke mærker det så meget.

Jeg tror ikke du skal være nervøs. Har du prøvet den med at drikke noget iskoldt og så ligge stille i 10 min. For at mærke efter. Her hjalp det gså at tage en cola, så var jeg sikkeer på respons

Jeg har prøvet, der skete ikk noget.. Prøvede både koldt og varmt.. Plus sødt osv.. Er gået helt panik

Men ja, du har nok ret... Må nok hellere slappe lidt af, det bar så svært

Anmeld

27. marts 2012

Isaac's mor

malo skriver:

Kan godt forstå det skræmmer dig, men tror du ikke bare han sover?

Jeg har kun det samme råd som Mussen2 har skrevet ovenfor.

Joooo, det gør han jo nok..

Men det bar så svært at lade vær med at blive nervøs, men skal nok prøve, det er nok bedst

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

Det skræmmer mig...

Prøv at ligge lidt pres på maven

Her sparker lillefisen konstant når jeg ligger mig sådan halvt omme på maven for at sove De siger oz man kan puffe til maven og så vågner de, men det virker ik her.. Jeg er 27+6 og jeg har lagt mærke til at lillefisen den sidste uges tid har haft stille-dage og meget meget MEGET aktive-dage, så måske din bare har en stille-dag i dag

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Kan godt følge dig!! Men tror nu også bare han nyder foråret, og sover lidt mere;-) Jeg tænker også gad vide hvornår jeg får spark som kan mærkes af familie, er kun 23+0 i dag, så håber det snart kommer!!!! Hvis du er nervøs så ring og spørg nogen;-)

Anmeld

27. marts 2012

lio

Det skræmmer mig...

I sidste uge var min baby i maven heller ikke lige aktiv alle dage som han ellers har været siden jeg begyndte mærke liv hver dag, men igår blev han meget aktiv igen med sine bevægelser. Spurget jordemoren i fredags om det var fint og det var det. Bare der er liv hver dag.

Anmeld

27. marts 2012

Fenja09

Da jeg var i uge 29 + var jeg også nervøs fordi min pige havde ændret sit mønster så jeg ringede til FG - de satte strimmel på og fulgte hendes hjerterytme. Sjovt nok så sparkede hun helt vildt og var rigtig aktiv da vi kom på hospitalet og lægen fortalte at det så de meget tit - det er fordi at man endelig slapper af og ikke er nervøs

Så prøv at slappe af og se om din bebs ikke begynder at "opføre sig helt normalt" igen og hvis du fortsat er nervøs, så ring til FG med det samme og få det kontrolleret. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.

/Fenja

Anmeld

27. marts 2012

Sujan

Min JM siger jeg helst skal ringe en gang for meget til fødegangen, hvis jeg ikke mærker liv.. så er du bekymret så ring, så får du et tjek...

Det er det de er der for:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.