sex er en by i rusland.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

eliasogmor

jeg har simpelthen ikke lyst overhovedet......det siger mig intet...hvordan har i det med det?.. nu ermaven ved at være så stor at den ikke er så skide handy mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

LR85

eliasogmor skriver:

jeg har simpelthen ikke lyst overhovedet......det siger mig intet...hvordan har i det med det?.. nu ermaven ved at være så stor at den ikke er så skide handy mere...

Kan sagtens forstå dig. Det er også besværligt og lysten er bestemt svær a finde. 

Anmeld

27. marts 2012

eliasogmor

LR85 skriver:

Kan sagtens forstå dig. Det er også besværligt og lysten er bestemt svær a finde. 

den er helt væk.. håber den kommer igen....

Anmeld

27. marts 2012

lio

eliasogmor skriver:

Jeg synes heller ikke at det er let, føler mig som en hvalros og når jeg først har lagt mig i sengen er det faktisk hårdt bare at vende mig om pga. maven, det er ikke lige just en sexy felling.

Anmeld

27. marts 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

Lysten er ik den samme mere men den er der trods alt stadig

Min kæreste er heldigvis mega forstående og så er han rigtig sød til at undgå at ligge sig på min mave når det er, det er så bonus

Anmeld

27. marts 2012

eliasogmor

min kæreste fatter desværre ikke en brik..... og bliver bare værre.... åhh jeg sys det er øv..... men han har vist fattet han nok ikke får noget.....

Anmeld

28. marts 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

min kæreste fatter desværre ikke en brik..... og bliver bare værre.... åhh jeg sys det er øv..... men han har vist fattet han nok ikke får noget.....

Vi har oplevet flere gange med blødninger efter sex så der er ting der er forbudt at gøre, men tænker at netop fordi vi har oplevet de her forskrækkelser så er det nemmere for manden at forstå. Han bliver jo mindst ligeså bange for at det er ham der har gjort skade på barnet og det er derfor jeg bløder.

Du må i gang med at finde alternativer til manden hvis han ik forstår  

Anmeld

30. marts 2012

LotusCPH

Ja det er noget svært noget , vi har samme problem. Jeg har SÅ ondt  og vil rigtig gerne. Men kan ikke da det er for smertefuldt :/ Så her er det ik lysten der mangler men var jeg smertefri var det noget andet

Men forstår jer udmærket - og ja vi kan faktisk kun gøre det når jeg ligger på ryggen. Kan intet med mit bækken. Men det som var hverdag eller hver anden dag med sex, det er nu 1 gang ugenligt eller senere. 

Men så må man jo give sex når der er ro på igen Elsker man hinanden inderligt må man også forstå

Anmeld

9. april 2012

Chevro

Min er også fuldstændig forsvundet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.