Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har lige fået vores livs største overraskelse - jeg er gravid og venter TRILLINGER!
Og det kan jo hurtigt gå hen og blive et problem når det kommer til bilen for vi har i forvejen Tilde på 4½ som (muligvis) når at fylde 5 inden de kommer.
Så vi får jo nok lidt problemer med forsat at være i en suzuki swift .. og da i sær hvis vi allesammen skal med og have barnevogn/klapvogn med...
Tror i der findes en bil der passer til os?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Først kæmpe mega tillykke det er jo sygt vildtMht bil, så prøv tjekke Renault grand senic ud fantastisk bil
Først kæmpe mega tillykke det er jo sygt vildtMht bil, så prøv tjekke Renault grand senic ud fantastisk bil
Den virker faktisk rimelig perfekt .. og tror måske endda vi kan få plads i bagagerummet til den kombivogn jeg har kig på!
Tildes mor skriver: Den virker faktisk rimelig perfekt .. og tror måske endda vi kan få plads i bagagerummet til den kombivogn jeg har kig på!
Valle81 skriver: Det er virkelig også en fantastisk bil vi er afhængige af to biler så har desværre ikke råd til at den ene er en grand senic, men det er min drømme bil men vi har en Renault clio sport tourer stationcar og en Renault twingo Renault er et skønt bilmærke
Det er virkelig også en fantastisk bil vi er afhængige af to biler så har desværre ikke råd til at den ene er en grand senic, men det er min drømme bil men vi har en Renault clio sport tourer stationcar og en Renault twingo Renault er et skønt bilmærke
Det er det helt sikkert! Har selv haft en renault, men så gik kæresten fra mig mens jeg var højgravid og så havde jeg bare ikke råd til den mere lige pludselig så nu er det kun kærestens bil vi har og en Suzuki swift og fire børn går bare ikke
Vi har en ford s-max - super god bil. Købte en fra 2008. Der er to ekstra sæder bagi, der kan slås op enkeltvis og så er der splitbagsæder.
yes lige mine ord, jeg har en renault modus, mini mpv ligner senic bare lidt mindre, er SÅ GLAD for den. Kæresten havde en renault clio som han havde i 10 år inden han i 2009 udskiftet den til en lidt større drømme bil en subaru outback, rigtigt dreng bil.... Nå men vi var også meget glade for clioen, kæresten snakker tit om den og hvor god den var og at der aldrig var noget med den.
Og ja en senic er bare også en super lækker bil, også en drømme bil for mig....
Mette&Alexander skriver: yes lige mine ord, jeg har en renault modus, mini mpv ligner senic bare lidt mindre, er SÅ GLAD for den. Kæresten havde en renault clio som han havde i 10 år inden han i 2009 udskiftet den til en lidt større drømme bil en subaru outback, rigtigt dreng bil.... Nå men vi var også meget glade for clioen, kæresten snakker tit om den og hvor god den var og at der aldrig var noget med den. Og ja en senic er bare også en super lækker bil, også en drømme bil for mig....
Dejligt at høre så mange pæne ord om Renault vi har lige for et par måneder siden købt en af slagsen dog brugt, men da vi kun er tre i familien er den noget mindre end jeres blier :-)
Tillykke med Trillingerne, det er jo helt vildt :-) tænk at få tre på en gang, så skal der købes Bleer i massevis :-)
Monica
Monica P skriver: Dejligt at høre så mange pæne ord om Renault vi har lige for et par måneder siden købt en af slagsen dog brugt, men da vi kun er tre i familien er den noget mindre end jeres blier :-) Tillykke med Trillingerne, det er jo helt vildt :-) tænk at få tre på en gang, så skal der købes Bleer i massevis :-) Monica
Det skal du ikke være ked af, min kæreste er bil gal og han siger at det er de små renualt biler som er de bedste, score også godt i test.... Men nu er twingo vist den mindste de har på marked, så kommer clioen og derefter modusen..... Hvad er din for en....? Og ja godt valg.... vi er kun 4 men kan sagtens være i modusen med barnevogn bag i.... Så rummelig..
Mette&Alexander skriver: Det skal du ikke være ked af, min kæreste er bil gal og han siger at det er de små renualt biler som er de bedste, score også godt i test.... Men nu er twingo vist den mindste de har på marked, så kommer clioen og derefter modusen..... Hvad er din for en....? Og ja godt valg.... vi er kun 4 men kan sagtens være i modusen med barnevogn bag i.... Så rummelig..
vores er en megane, ikke verdens smukkeste bil men køre det kan den :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128