driller babyen faren/kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Nattøs

Oplever i andre, at baby er fuld af liv og når i så får faren/kæresten til at ligge hånden på maven. Så bliver baby helt rolig eller fare måske rundt med halv styrke. Så faren næsten intet kan mærke

Jeg er ved at få spat, vækket kæresten for lidt siden, fordi at isabella faret rundt og hun næsten fjernet min hånd. Men da jeg så vækket kæresten, blev hun helt stille. Men efter 5 min, hvor han fjernet hånden, gik hun amork igen...

Jeg er simpelthen ved at få spat, jeg vil så gerne give kæresten samme oplevelse som mig. Forsøger at indvolvere ham så meget som overhovedet muligt i hendes liv i maven, men hun gøre det bestemt ikke nemt for mig Har virkelig ondt af min skat. 

Håber andre oplever det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Sifling

Nattøs skriver:

Oplever i andre, at baby er fuld af liv og når i så får faren/kæresten til at ligge hånden på maven. Så bliver baby helt rolig eller fare måske rundt med halv styrke. Så faren næsten intet kan mærke

Jeg er ved at få spat, vækket kæresten for lidt siden, fordi at isabella faret rundt og hun næsten fjernet min hånd. Men da jeg så vækket kæresten, blev hun helt stille. Men efter 5 min, hvor han fjernet hånden, gik hun amork igen...

Jeg er simpelthen ved at få spat, jeg vil så gerne give kæresten samme oplevelse som mig. Forsøger at indvolvere ham så meget som overhovedet muligt i hendes liv i maven, men hun gøre det bestemt ikke nemt for mig Har virkelig ondt af min skat. 

Jeg oplevede det samme da jeg var gravid For det første tog det flere uger efter jeg havde mærket baby til min kæreste kunne.. Derefter var det ligesom du beskriver Tror det har noget at gøre med at man ikke rigtigt slapper af når man koncentrerer sig om at kæresten skal mærke det Men det blev bedre til sidst i graviditeten, der var det jo også nærmest umuligt ikke at opdage når baby dansede rundt

Anmeld

27. marts 2012

Mumto3

Normalt holder jeg mig fra at udtale mig om hvad andre folk skal tænke, men denne gang kan jeg ikke holde mig tilbage. Du skal da ikke tænke om dit ufødte barn at hun driller far. Babyer driller aldrig og da slet ikke når de ikke engang er født. Pas på ikke at tillægge baby egenskaber eller intentioner som det slet ikke har. Det er ikke andet end et foster der ligger i din mave, og det følger udelukkende de impulser det får. Det har ingen bevidsthed om far, eller at man kan drille ( genere) andre ved f.eks. At ligge stille eller ligge særlig uroligt, eller sparke dig i blæren, eller hvad babyer ellers gør.

Anmeld

27. marts 2012

Sujan

Det samme sker for os.. havde termin i søndags og tror aldrig faren har mærket når hun har været vildest...

Faren her har meget varme hænder så tænkte om det kunne have noget med det at gøre.. vi joker bare med det og har misbrugt det ved at få ham til at lægge hånden på maven hvis jeg ikke har kunne sove, fordi hun har været vild, eller gået særlig hårdt til mine riben:-)

Anmeld

27. marts 2012

Koen.

Mumto3 skriver:

Normalt holder jeg mig fra at udtale mig om hvad andre folk skal tænke, men denne gang kan jeg ikke holde mig tilbage. Du skal da ikke tænke om dit ufødte barn at hun driller far. Babyer driller aldrig og da slet ikke når de ikke engang er født. Pas på ikke at tillægge baby egenskaber eller intentioner som det slet ikke har. Det er ikke andet end et foster der ligger i din mave, og det følger udelukkende de impulser det får. Det har ingen bevidsthed om far, eller at man kan drille ( genere) andre ved f.eks. At ligge stille eller ligge særlig uroligt, eller sparke dig i blæren, eller hvad babyer ellers gør.

Trådstarter: tålmodighed er vejen frem, med min datter mærkede manden min hende rigtig sent, men sådan er det jo bare! Så må din kæreste bare glæde sig til at nyde baby når den kommer ud

Anmeld

27. marts 2012

Masig

Nattøs skriver:

Sådan er det også her... Han har dog været heldig at mærke ham et par gange, men ellers er det helt normalt at lillemanden bliver helt stille når farmand lægger hånden på maven...

Jeg har så optaget sparkene på video, så kan han se dem på den måde og se at de altså er der

Men jeg tror nu nok det skal komme at faren også kan mærke sparkene en gang imellem...

Anmeld

27. marts 2012

Nattøs

Jeg var bare lige lidt frusteret, da jeg skrev indlægget 

Jeg ved at min kæreste er mere rolig end mig, han siger også selv, at det er ganske normalt osv Han har et barn fra tidligere. 

Jeg glæder mig allerede til, at jeg er længere henne, så det bedre kan ses for storebroren og faren, plus alle andre

Anmeld

27. marts 2012

Maja88

det er fordi farens puls lyder anderledes end din...

hun er vant til at høre din og sin egen puls.. men når der så kommer en hånd på lyder der anderledes...

så jeg vil anbefale at bare ligge hans hånd på en masse.. også når hun ikke lige er aktiv

Anmeld

28. marts 2012

Nattøs

Maja88 skriver:

det er fordi farens puls lyder anderledes end din...

hun er vant til at høre din og sin egen puls.. men når der så kommer en hånd på lyder der anderledes...

så jeg vil anbefale at bare ligge hans hånd på en masse.. også når hun ikke lige er aktiv

Han mærkede det igår hun næsten skubbet til hans hånd hehe han fik et lille chok, gjorede vi begge hehe.. vi fandt ud af at han simpelthen lagde sin hånd for tungt på maven, så da han bare lagde den som en fjer, så mærkede han det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.