Indkøb til guldklumpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

An&Jo

Johannes skulle "bare" have nye sko idag, men endte da med at komme hjem med både shorts og en kortærmet body oveni..

Skoene er fra Adidas, og synes de er monster fede med de orange detaljer..

Bodyen er fra Smallstuff og shorts'ne er fra Kulör
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Muffin_girl

Sikke fint det er Hvor har du købt det henne ? 

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

fandt alle 3 dele inde ved Look at Me i friis..

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

og tak..

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

fandt alle 3 dele inde ved Look at Me i friis..

Nååe det kender jeg godt  

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Nååe det kender jeg godt  

jaa, gik faktisk kun derind fordi hønsefødder nede på boulevarden ikke lige havde en model af sko som jeg brød mig om, synes de var for baby agtige til ham i år når han nu endelig kan passe kulör's tøj, så skal skoene jo passe dertil..

og så ville jeg lige høre om ikke de havde fået noget bestemt fra Hummels kollektion, men det havde de desværre ikke.. :/

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jaa, gik faktisk kun derind fordi hønsefødder nede på boulevarden ikke lige havde en model af sko som jeg brød mig om, synes de var for baby agtige til ham i år når han nu endelig kan passe kulör's tøj, så skal skoene jo passe dertil..

og så ville jeg lige høre om ikke de havde fået noget bestemt fra Hummels kollektion, men det havde de desværre ikke.. :/

Godt du fandt noget i den anden butik så Men Hønsefødder har virkelig mange flotte ting

Ved du forresten hvor man kan få fat i nogle leggins i Aalborg ? Som er lidt bukse agtige. Og er evt cowboy farvede ? Eller grå/beige

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Godt du fandt noget i den anden butik så Men Hønsefødder har virkelig mange flotte ting

Ved du forresten hvor man kan få fat i nogle leggins i Aalborg ? Som er lidt bukse agtige. Og er evt cowboy farvede ? Eller grå/beige

hvis det er til voksne, så har pieces ihvertfald nogen, og ellers plejer vero moda også have nogen..

Er det til børn, så burde det være muligt at finde noget i enten abra kadabra eller H&M

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

hvis det er til voksne, så har pieces ihvertfald nogen, og ellers plejer vero moda også have nogen..

Er det til børn, så burde det være muligt at finde noget i enten abra kadabra eller H&M

Voksne  

Jeg kiggede i vero moda.. Der var ingen så må jeg prøve pieces,, TAK  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.