Køb nu, betal senere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, lillepigen er altså begyndt at mangle lidt tøj. (synes mor!)

Så jeg kiggede på Name It's hjemmeside og Me Too's. De har begge det der hedder Faktura (køb nu, betal senere).

Men er der nogen af jer der ved hvordan det foregår? Får jeg så en regning på tøjet eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Så jeg kiggede på Name It's hjemmeside og Me Too's. De har begge det der hedder Faktura (køb nu, betal senere).

Men er der nogen af jer der ved hvordan det foregår? Får jeg så en regning på tøjet eller?

Så er det noget med at man betaler efter 30 dage .. Og så kommer der et lille gebyr.. Og så kan man vist nok vælge at udsætte det til at betale et beløb hver måned.. Men så kommer der et beløb oven i pr måned.

Sådan mener jeg

Anmeld

26. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Så er det noget med at man betaler efter 30 dage .. Og så kommer der et lille gebyr.. Og så kan man vist nok vælge at udsætte det til at betale et beløb hver måned.. Men så kommer der et beløb oven i pr måned.

Sådan mener jeg

Årh, det er for besværligt  Må hellere vente til pengene kommer på fredag så

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Årh, det er for besværligt  Må hellere vente til pengene kommer på fredag så

Ja tror jeg også Og så kommer der masser gebyr. Det er træls 

Anmeld

26. marts 2012

Humanincubator

Pas på med de der aftaler. Der er næsten altid en hage ved dem! Køb hellere brugt end at betale senere!

Anmeld

26. marts 2012

TeamRocket

Uden at vide det tror jeg det fungere lige som en H&M konto, så du kan betale måneden efter- eller vælge at betale et lille beløb hver måned. Og det koster jo lidt ekstra når man gør det på den måde, men det er vist ikke så meget ekstra.

Anmeld

26. marts 2012

MariaKyedDK

rikkeregnbue skriver:

du skal vidst betale 14 dage efter så du skal os passe på med det, når man først har fået tøjet hjem er der hammer svært at betale for det 14 dage efter.... sådan har jeg det ihvertfald..... men det er meget smart hvis man ik har penge nu men først om 14 dage

Anmeld

26. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MariaKyedDK skriver:

du skal vidst betale 14 dage efter så du skal os passe på med det, når man først har fået tøjet hjem er der hammer svært at betale for det 14 dage efter.... sådan har jeg det ihvertfald..... men det er meget smart hvis man ik har penge nu men først om 14 dage

Mere det... Jeg får jo penge på fredag  Men jeg tror hellere jeg må vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.