Hej.. må jeg være med i gruppen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. april 2009

Venze

Hej Piger

Jeg tilmelder mig osse lige gruppen om at vi prøver at få nr to, som selvf ikke vil lykkes.. men jeg er sikker på det er fordi at nu skal det være at det bare ikke vil ske..
Vi to nemlig tre år om at få vores søn og det sidste år var vi via fertilitets klinik, men dette gav ingen graviditet selvom vi enda prøvede fire gange!
Men til sidst droppet vi tanken om at blive en familie, også kom sønnen

Jeg håber for alle i andre at I snart få held med en graviditet og at den vil gå fint hele vejen..

Varme tanker herfra om en graviditet til os alle
Anni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Venze skriver:

Hej Piger

Jeg tilmelder mig osse lige gruppen om at vi prøver at få nr to, som selvf ikke vil lykkes.. men jeg er sikker på det er fordi at nu skal det være at det bare ikke vil ske..
Vi to nemlig tre år om at få vores søn og det sidste år var vi via fertilitets klinik, men dette gav ingen graviditet selvom vi enda prøvede fire gange!
Men til sidst droppet vi tanken om at blive en familie, også kom sønnen

Jeg håber for alle i andre at I snart få held med en graviditet og at den vil gå fint hele vejen..

Varme tanker herfra om en graviditet til os alle
Anni

jeg prøver også på nr to, det lykkedes, men tabte det desværre for 20 dage siden.. øv... så vi prøver igen....
håber virkelig at i bliver gravide snart.... krydser fingre for jer og mig selv

Anmeld

5. april 2009

Diana...

Velkommen til siden håber du bliver glad for at være her.

Har hørt det før med at så lægger man lidt tanken fra sig og så sker det. håber snart det sker for jer.

Knus Diana Med Lucas fra 21 februar 2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.