40 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.850 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Camilla Jensen

Godaften de damer

Så ramte jeg langt om længe dagen hvor jeg har termin. Tænk der allerede er gået 9 mdr fra jeg testede positiv, det er godt nok gået stærkt de sidste 2 mdr.

Der mangler bare 1 ting..... Hvor bliver vores pige af...?? Ja det er jo ikke mange der føder på deres terminsdato men jeg havde håbet jeg var en af de heldige der gjorde...

I får lige 2 billeder, kan i se om min mave er sunket og om der evt snart skulle være optakt til en fødsel

Det første billede er uge 35+0 og det andet er fra idag 40+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

morbibi

Camilla Jensen skriver:

Godaften de damer

Så ramte jeg langt om længe dagen hvor jeg har termin. Tænk der allerede er gået 9 mdr fra jeg testede positiv, det er godt nok gået stærkt de sidste 2 mdr.

Der mangler bare 1 ting..... Hvor bliver vores pige af...?? Ja det er jo ikke mange der føder på deres terminsdato men jeg havde håbet jeg var en af de heldige der gjorde...

I får lige 2 billeder, kan i se om min mave er sunket og om der evt snart skulle være optakt til en fødsel

Smiler.... kan ikke se, at du er sunket, men jesus christ, du er enorm. Pøj pøj sender lige lidt ve-støv afsted til dig

Anmeld

26. marts 2012

jannilaursen

Camilla Jensen skriver:

Godaften de damer

Sikke en flot og stor mave  

Anmeld

26. marts 2012

Nattøs

Camilla Jensen skriver:

Godaften de damer

sender en masse ve støv

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Dejlig stor mave. Min var også enorm men dejligt at have nolge babyer der har brug for lidt luxus hehe. Min jm sagde at sevom det er slutningen af min graviditet såhavde isabella massere af plads at boltre sig på. Hun kunne stadig rykke fra side til side. Hehe

Og så sender jeg da lige en masse ve-støv til dig. I håbet om at du snart kan få din prinsesse i armene

Anmeld

27. marts 2012

Camilla Jensen

Tak for ve-støv, desværre stadig intet sket...  Er så utålmodig. Nu har man ventet 9 lange mdr og så kan man ikke engang vente de sidste par dage... 

Anmeld

27. marts 2012

Bullerfnis

Pøj pøj. Jeg har termin på fredag og glæder mig efterhånden meget til baby kommer! Jeg synes ikke jeg har set dig her på baby.dk før, er du ikke med i marts-gruppen?

Anmeld

27. marts 2012

Camilla Jensen

Bullerfnis skriver:

Pøj pøj. Jeg har termin på fredag og glæder mig efterhånden meget til baby kommer! Jeg synes ikke jeg har set dig her på baby.dk før, er du ikke med i marts-gruppen?

Hej, nej jeg er ikke medlem af marts-gruppen.. Hvor gør man det henne?? Jeg er faktisk på baby.dk hver dag men jeg skriver bare ikke så meget herinde  Føler med på sidelinien 

Anmeld

27. marts 2012

Kofoed.

Hvor stor er hun bedømt til at være? Men du får lige en gang vestøv, brug det vel

Anmeld

27. marts 2012

Camilla Jensen

Kofoed. skriver:

Hvor stor er hun bedømt til at være? Men du får lige en gang vestøv, brug det vel

Hun er skønnet til at veje omkring 2900-3000 G. Vægten siger "kun" + 8,4 kg. 

Mange tak for Ve-støv.. Jeg vil prøve og bruge det med omhu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.