Husk husk husk husk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Årh det kunne være fedt manner



Ja jeg ville da overhovedet ikke klage det mindste

Så tager da lige et par gifler og vågner op til et mirakel imorgen ...................I WISH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Steph_Laurits

Månsson skriver:



Jubii så spiser jeg lige et par m&ms mere for så er vægten og jeg jo venner imorgen



Og jeg et par gifler

Anmeld

26. marts 2012

Winnie

StephanieJ skriver:



Hvis digital ure kan, så kan en digitalvægt også



 uh man kan da håbe  ha ha

Anmeld

27. marts 2012

L&V

StephanieJ skriver:



Og jeg et par gifler



Mums

Anmeld

27. marts 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:



Ja jeg ville da overhovedet ikke klage det mindste

Så tager da lige et par gifler og vågner op til et mirakel imorgen ...................I WISH



Hahaha

Anmeld

27. marts 2012

Steph_Laurits

Månsson skriver:



Mums



Var der held ved dig imorges??

Ikke her  Haha

Anmeld

27. marts 2012

Muhmi

Min gik ti kilo frem? EJJJJJJJ!!  

Anmeld

27. marts 2012

L&V

StephanieJ skriver:



Var der held ved dig imorges??

Ikke her  Haha



Nej snøft Så nu trøste spiser jeg

Anmeld

27. marts 2012

GønskE

hahaha, det går ikke her puuha min læge ville ikke blive glad hvis jeg smed 10 kg, og slet ikke nu med lillemanden i maven,

Anmeld

27. marts 2012

Steph_Laurits

Månsson skriver:



Nej snøft Så nu trøste spiser jeg



Plejer også at trøstespise fordi jeg ikke har mere kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.