20+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.440 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2012

Kay

uhh lige over halvejs

med vores lille pige i maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Palaja

Sød mavse. Det kommer til at gå stærkt fra nu af 

Anmeld

26. marts 2012

AnnaK89

Hvor er du bare flot

Nu er halvdelen overstået og det kommer bare til at gå så stærkt

Anmeld

27. marts 2012

Kay

Palaja skriver:

Sød mavse. Det kommer til at gå stærkt fra nu af 

nu bliver jeg bange...  

sys det er gået sååå stærkt den sidste tid... kommer det til at gå stærkere endnu???

Anmeld

27. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Hvor er du bare flot

Nu er halvdelen overstået og det kommer bare til at gå så stærkt

puhhh stærkere end det går nu??  syntes det er gået så stærkt den sidste måned...

både med at vokse og med at mærke hende både mere og "voldsommere"

kæresten sagde i går... man vender sig vel til at hun sparker... for nogle gange lydder jeg helt forbløffet over hvad der sker med maven... og måtte sige nej... for når jeg lige har venned mig til de små søde spark så "lære" hun nogle nye bevægelser... og sådan vil det blive ved...

Anmeld

27. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

puhhh stærkere end det går nu??  syntes det er gået så stærkt den sidste måned...

både med at vokse og med at mærke hende både mere og "voldsommere"

kæresten sagde i går... man vender sig vel til at hun sparker... for nogle gange lydder jeg helt forbløffet over hvad der sker med maven... og måtte sige nej... for når jeg lige har venned mig til de små søde spark så "lære" hun nogle nye bevægelser... og sådan vil det blive ved...

Jeg synes selv det går mega stærkt Jeg har seriøst kun 13 uger til termin - og bare tanken om det, får mig nærmest til at falde bagover Synes virkelig ikke det er så længe siden jeg stod med en positiv test - og jeg er ikke engang begyndt på babyværelset endnu, og har heller ikke købt det helt vilde

Anmeld

27. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg synes selv det går mega stærkt Jeg har seriøst kun 13 uger til termin - og bare tanken om det, får mig nærmest til at falde bagover Synes virkelig ikke det er så længe siden jeg stod med en positiv test - og jeg er ikke engang begyndt på babyværelset endnu, og har heller ikke købt det helt vilde

vi har så købt en del... men mangler også stadig en del... men... puhhh så længe der er over 100 dage til terin er der længe til men ja halvejs... og de første måneder er gået så stærkt... føler jeg lige har stået med den test... 40 uger går nu alligevel ret stærkt...

Anmeld

27. marts 2012

Palaja

nu bliver jeg bange...  

sys det er gået sååå stærkt den sidste tid... kommer det til at gå stærkere endnu???

Ingen grund til panik  Jeg synes at min mave voksede helt vildt efter 20 uger. Og der begynder at komme mere vægt at bære rundt med. Jeg syntes i hvert fald at det var deromkring jeg begyndte at føle mig "rigtigt" gravid.... Så ja det går stærkt. Du skal huske at nyde det, også selvom man kan være (meget) utålmodig til sidst  Men flot er den i hvert fald - mavsen. Glæder mig til at se flere maveshots hen ad vejen 

Anmeld

27. marts 2012

AnnaK89

Kay skriver:

vi har så købt en del... men mangler også stadig en del... men... puhhh så længe der er over 100 dage til terin er der længe til men ja halvejs... og de første måneder er gået så stærkt... føler jeg lige har stået med den test... 40 uger går nu alligevel ret stærkt...

Dejligt i har fået købt en del

Jeg aner slet ikke hvor jeg skal starte Mangler bare nærmest alt af småting - og vi skal have købt en søskendevogn

Anmeld

27. marts 2012

Kay

Palaja skriver:

Ingen grund til panik  Jeg synes at min mave voksede helt vildt efter 20 uger. Og der begynder at komme mere vægt at bære rundt med. Jeg syntes i hvert fald at det var deromkring jeg begyndte at føle mig "rigtigt" gravid.... Så ja det går stærkt. Du skal huske at nyde det, også selvom man kan være (meget) utålmodig til sidst  Men flot er den i hvert fald - mavsen. Glæder mig til at se flere maveshots hen ad vejen 

der skal nok komme flere tager ca. 1 om ugen... men ingen bestemt dag... bare lige sådan når vi føler for det...  men ja... ved jo den skal blive stører i den næste tid... håber bare bæknet kan fælge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.