Donerbarn...beslutningen er taget, ventetiden svær!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Mutti2

Hej Igen. 

Først og fremmest vil jeg lige sige 1000 tak for alt den støtte jeg fik under mit sidste indlæg. Det betød virkeligt meget for mig. Det varmede mit hjerte mere end jeg kan udtrykke det  

Nu da beslutningen om at få et barn mere selv er taget, virker ventetiden bare så uendeligt lang...... Jeg ønsker bare så brændende at komme i gang med det NU.... Jeg tænker ikke på andet. 

Og som om det ikke er nok, så er ALLE omkring mig, bare gravide  Såjeg bliver hele tiden mindet om det. Det er bare ikke tiden lige nu at begynde. Er færdigmed min uddannelse om lidt over et år. Så det vilførst være optimalt at starte til nov. 

Der er bare sååååååe lang tid til.... 

Render også konstant rundt med ømme bryster, som om de er ved at forberede sig.... Ved at det lyder Dumt. Men nøj hvor gør det ondt at skulle vente så længe  

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Sørens

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Igen. 

Først og fremmest vil jeg lige sige 1000 tak for alt den støtte jeg fik under mit sidste indlæg. Det betød virkeligt meget for mig. Det varmede mit hjerte mere end jeg kan udtrykke det  

Nu da beslutningen om at få et barn mere selv er taget, virker ventetiden bare så uendeligt lang...... Jeg ønsker bare så brændende at komme i gang med det NU.... Jeg tænker ikke på andet. 

Og som om det ikke er nok, så er ALLE omkring mig, bare gravide  Såjeg bliver hele tiden mindet om det. Det er bare ikke tiden lige nu at begynde. Er færdigmed min uddannelse om lidt over et år. Så det vilførst være optimalt at starte til nov. 

Der er bare sååååååe lang tid til.... 

Render også konstant rundt med ømme bryster, som om de er ved at forberede sig.... Ved at det lyder Dumt. Men nøj hvor gør det ondt at skulle vente så længe  

Knus

Havde det på samme måde...men lige pludselig så er den der! Håber du snart bliver gravid og "kun" skal vente 9 måneder! Held og Lykke!

Knus fra en anden med donorbarn i mavsen!

Anmeld

29. marts 2012

Tigerlili

Uh, jeg skal også i gang omkring november, måske lidt før, og jeg synes også det er svært at vente  

Dog skal jeg også lige først have fjernet en cyste som lægerne har fundet på min ene æggestok. Håber den er godartet og at min æggestok kan få lov til at blive der. Ellers ser det hele lidt mere besværligt ud

Anmeld

12. april 2012

Mutti2

Tigerlili skriver:

Uh, jeg skal også i gang omkring november, måske lidt før, og jeg synes også det er svært at vente  

Dog skal jeg også lige først have fjernet en cyste som lægerne har fundet på min ene æggestok. Håber den er godartet og at min æggestok kan få lov til at blive der. Ellers ser det hele lidt mere besværligt ud

Ihhh så spændende  Det kunne da være sjovt hvis vi kunne følges lidt af i processen

Kan se det er noget tid siden du har svaret. Har været lidt optaget af eksamen her på det sidste

Har du fået fjernet systen, eller hvordan går det med det??  Jeg er sikker på at det nok skal gå. Krydser alt hvad jeg kan for dig

Du er velkommen til at svare i privaten hvis det er

Knus

Anmeld

12. april 2012

Mutti2

Sørens skriver:

Havde det på samme måde...men lige pludselig så er den der! Håber du snart bliver gravid og "kun" skal vente 9 måneder! Held og Lykke!

Knus fra en anden med donorbarn i mavsen!

Hehe... Ja, sad også lige og regnede lidt på det hele, og der er faktisk ikke lang tid igen  Og ja,  de 9 mdr er laaaaang tid at vente.... men jeg har dælme savnet det, så vil bare nyde hvert sekundt næste gang

Hvordan går det med dig og bebs?? Ved i hvad det bliver??

Knus

Anmeld

12. april 2012

Sørens

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe... Ja, sad også lige og regnede lidt på det hele, og der er faktisk ikke lang tid igen  Og ja,  de 9 mdr er laaaaang tid at vente.... men jeg har dælme savnet det, så vil bare nyde hvert sekundt næste gang

Hvordan går det med dig og bebs?? Ved i hvad det bliver??

Knus

..jeg skal skannes på lørdag (MD skanningen)! Så håber sådan at vi får at vide hvem der gemmer sig derinde!

Jeg er ved at gå til af spænding! Det hele er blevet lidt mere virkeligt de sidste 2 uger, fordi den bevæger sig derinde!

Anmeld

29. april 2012

Metteris

Held og lykke!! 

Min plan er også at få barn med donorsæd, dog sammen med min partner. Jeg ville helst gå i gang nu. Dog er lovgivningen sådan at vi SKAL være gift da vi er to piger. (hvilket er fjollet ærlig talt, alle andre kan jo få børn når de vil, altså i forhold til ægteskab eller overhovedet om de er i et forhold)
Derudover er der også nogle andre krav osv.

Men det bliver bare spændende for dig!!  held og lykke igen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.