Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende!
Simon han søger jo ligefrem skaderne og ulykkerne og han får buler næsten ved alt.
Han tror han kan kommer sikkert fra alt; kravle i sofaen, hoppe i sengen, stå på stole, kravle op på reolen osv.
Det kan man altså IKKE!
Og hvor meget man så end prøver at holde ham i kort snor og på sikker afstand af farer - ja så sker der jo alligevel.
Og de sidste 3 dage har da bare slået rekorden!
Han har længe haft en bule i panden som så forsvand torsdag i sidste uge.
Vi jokede med at så var der jo plads til en ny.
Og ja... Man skal lære at holde sin mund. 
For fredag klarede han jo at få en god stor bule med sår på io panden ved hårgrænsen!
Han skulle bukke sig ned i dagplejen (gæstedagpleje hos min mor) og ja, han glemte at bukke i knæene så han røg lige på hovedet ned... (n)
Jaja, så fik han jo den nye bule 
Men man skal jo ikke nøjedes med én? 
Så lørdag efter badet skulle han jo lige absolut gå ind i kabinen selvom jeg netop havde forbudt ham det... Jeg vendte ryggen til i 1sek. og så lå han der, SMAK lige ned i gulvet med næsen først så der var blod ud over det hele 
Bette skid altså! Vi fik trøstet og tørret og tjekket næsen som dog var fin.
Dagen efter var den blålig på den ene side... 
Men man skal jo ikke nøjedes med to? 
Idag da jeg hentede ham i dagpleje havde han så en fin ny bule i panden...
Han glemte at når man kravler under en stol så kan der være et ben som man ikke skal rejse sig op i... (n)
Men man skal jo ikke nøjedes med tre? 
Vel hjemme fra dagplejen klarede han i et øjebliks ubemærkethed at kravle op på en stol uden for - han bliver grebet på fersk gerning men for sent - han tager den på hovedet ned...
Så fin stor hudafskrabning og bule i panden under den gamle + hudafskrabning på næsetippen!
Men man skal jo ikke nøjedes med 4-5 stykker? 
2 min før sengetid leger han med storesøster på hendes værelse og bummelum, falder han halvt på hovedet ned af hendes seng!
Bulen er ikke fremkommet endnu, men er sikker på den er synlig imorgen - han slog panden/næsen... IGEN!
STOPPER DET sNART!????
Man kan sgu da heller ikke være nogen steder uden at have ham i snor og vat 10cm fra én!
Føler mig som en rigtig ravnemor! Og Simon han ligner noget det er løgn.
Men tror sgu lige frem han er stolt af det - mon målet er nået nu????
6 buler på 3 dage!!!

Det på læben er chokolade...
Iiiih kan nogen berolige mig lidt? Eller ER jeg bare en skidt mor der lader sit barn sejle sin egen sø... 
Elsker den knejt