Drenge og buler!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

cnmigo

Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende!

Simon han søger jo ligefrem skaderne og ulykkerne og han får buler næsten ved alt.

Han tror han kan kommer sikkert fra alt; kravle i sofaen, hoppe i sengen, stå på stole, kravle op på reolen osv.

Det kan man altså IKKE!

Og hvor meget man så end prøver at holde ham i kort snor og på sikker afstand af farer - ja så sker der jo alligevel.

Og de sidste 3 dage har da bare slået rekorden!

Han har længe haft en bule i panden som så forsvand torsdag i sidste uge.

Vi jokede med at så var der jo plads til en ny.

Og ja... Man skal lære at holde sin mund. 

For fredag klarede han jo at få en god stor bule med sår på io panden ved hårgrænsen!

Han skulle bukke sig ned i dagplejen (gæstedagpleje hos min mor) og ja, han glemte at bukke i knæene så han røg lige på hovedet ned... (n)

Jaja, så fik han jo den nye bule

Men man skal jo ikke nøjedes med én? 

Så lørdag efter badet skulle han jo lige absolut gå ind i kabinen selvom jeg netop havde forbudt ham det... Jeg vendte ryggen til i 1sek. og så lå han der, SMAK lige ned i gulvet med næsen først så der var blod ud over det hele 

Bette skid altså! Vi fik trøstet og tørret og tjekket næsen som dog var fin.

Dagen efter var den blålig på den ene side...

Men man skal jo ikke nøjedes med to? 

Idag da jeg hentede ham i dagpleje havde han så en fin ny bule i panden...

Han glemte at når man kravler under en stol så kan der være et ben som man ikke skal rejse sig op i... (n)

Men man skal jo ikke nøjedes med tre? 

Vel hjemme fra dagplejen klarede han i et øjebliks ubemærkethed at kravle op på en stol uden for - han bliver grebet på fersk gerning men for sent - han tager den på hovedet ned...

Så fin stor hudafskrabning og bule i panden under den gamle + hudafskrabning på næsetippen!

Men man skal jo ikke nøjedes med 4-5 stykker? 

2 min før sengetid leger han med storesøster på hendes værelse og bummelum, falder han halvt på hovedet ned af hendes seng!

Bulen er ikke fremkommet endnu, men er sikker på den er synlig imorgen - han slog panden/næsen... IGEN!

STOPPER DET sNART!????

Man kan sgu da heller ikke være nogen steder uden at have ham i snor og vat 10cm fra én!

Føler mig som en rigtig ravnemor! Og Simon han ligner noget det er løgn.

Men tror sgu lige frem han er stolt af det - mon målet er nået nu????

6 buler på 3 dage!!!

Det på læben er chokolade...

Iiiih kan nogen berolige mig lidt? Eller ER jeg bare en skidt mor der lader sit barn sejle sin egen sø...

Elsker den knejt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Kloster

Ak ja ak ja ak ja..............

Ved ikke hvad jeg skal sige... Er vel nok at sige, at jeg er mor til 3 drenge...

Jeg plejer at sige, "vi praktisere ikke sygdom herhjemme, vi praktisere skader"...

Anmeld

26. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahaha! Ej undskyld. Kunne ikke lade være at grine lidt  Er sikker på at bette Simon bare har fut i røven og gør hvad man netop bliver bedt om ikke at gøre

Anmeld

26. marts 2012

Janni.

En rigtig dreng har buler 

Anmeld

26. marts 2012

cnmigo

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha! Ej undskyld. Kunne ikke lade være at grine lidt  Er sikker på at bette Simon bare har fut i røven og gør hvad man netop bliver bedt om ikke at gøre

Haha ja fantastisk citat - han gør netop det man ikke må og han søger det ligefrem, den lille gnom

Man kan tydeligt se på ham når han skal til at lave ulykker - nogen gange er han så bare for hurtigt ude og får buler.

Drenge får buler jaja, meeeen alligevel - kan jo snart ikke være bekendt at aflevere ham nogen steder/tage ham med ud i offentligheden!

Anmeld

26. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

cnmigo skriver:

Haha ja fantastisk citat - han gør netop det man ikke må og han søger det ligefrem, den lille gnom

Man kan tydeligt se på ham når han skal til at lave ulykker - nogen gange er han så bare for hurtigt ude og får buler.

Drenge får buler jaja, meeeen alligevel - kan jo snart ikke være bekendt at aflevere ham nogen steder/tage ham med ud i offentligheden!

Hehe, man er vel dreng  

Anmeld

27. marts 2012

Frk Mig

cnmigo skriver:

Jeg har simpelthen aldrig oplevet noget lignende!

Simon han søger jo ligefrem skaderne og ulykkerne og han får buler næsten ved alt.

Han tror han kan kommer sikkert fra alt; kravle i sofaen, hoppe i sengen, stå på stole, kravle op på reolen osv.

Det kan man altså IKKE!

Og hvor meget man så end prøver at holde ham i kort snor og på sikker afstand af farer - ja så sker der jo alligevel.

Og de sidste 3 dage har da bare slået rekorden!

Han har længe haft en bule i panden som så forsvand torsdag i sidste uge.

Vi jokede med at så var der jo plads til en ny.

Og ja... Man skal lære at holde sin mund. 

For fredag klarede han jo at få en god stor bule med sår på io panden ved hårgrænsen!

Han skulle bukke sig ned i dagplejen (gæstedagpleje hos min mor) og ja, han glemte at bukke i knæene så han røg lige på hovedet ned... (n)

Jaja, så fik han jo den nye bule

Men man skal jo ikke nøjedes med én? 

Så lørdag efter badet skulle han jo lige absolut gå ind i kabinen selvom jeg netop havde forbudt ham det... Jeg vendte ryggen til i 1sek. og så lå han der, SMAK lige ned i gulvet med næsen først så der var blod ud over det hele 

Bette skid altså! Vi fik trøstet og tørret og tjekket næsen som dog var fin.

Dagen efter var den blålig på den ene side...

Men man skal jo ikke nøjedes med to? 

Idag da jeg hentede ham i dagpleje havde han så en fin ny bule i panden...

Han glemte at når man kravler under en stol så kan der være et ben som man ikke skal rejse sig op i... (n)

Men man skal jo ikke nøjedes med tre? 

Vel hjemme fra dagplejen klarede han i et øjebliks ubemærkethed at kravle op på en stol uden for - han bliver grebet på fersk gerning men for sent - han tager den på hovedet ned...

Så fin stor hudafskrabning og bule i panden under den gamle + hudafskrabning på næsetippen!

Men man skal jo ikke nøjedes med 4-5 stykker? 

2 min før sengetid leger han med storesøster på hendes værelse og bummelum, falder han halvt på hovedet ned af hendes seng!

Bulen er ikke fremkommet endnu, men er sikker på den er synlig imorgen - han slog panden/næsen... IGEN!

STOPPER DET sNART!????

Man kan sgu da heller ikke være nogen steder uden at have ham i snor og vat 10cm fra én!

Føler mig som en rigtig ravnemor! Og Simon han ligner noget det er løgn.

Men tror sgu lige frem han er stolt af det - mon målet er nået nu????

6 buler på 3 dage!!!

Det på læben er chokolade...

Iiiih kan nogen berolige mig lidt? Eller ER jeg bare en skidt mor der lader sit barn sejle sin egen sø...

Elsker den knejt 

Nååårh bette pus .. som min kæreste siger man ved man er forældre til en dreng når de har buler .. for et par mdr siden lavede noah os en del buler på 1½ dag .. 

første bule fik han ved at han var så træt da han skulle i seng .. så han løber hen mod hans værelse og drøner lige ind i dørkarmen .. så det var den første bule. Dagen efter ligger han i sofaen og ville op og får rejst sig for hurtig så han tilter udover .. bule nr to. Da vi henter ham fra dp bliver vi enig om at tag i IKEA og så er han inde i den cirkel hvor de kan lege og falder på trappen bule nr 3 og da vi så kommer hjem vil han løbe ind til katten og falder over noget af hans legetøj .. der kom bule nr 4 .. så jo her får vi os en del buler ..

Anmeld

27. marts 2012

lori11

nej du er slet ikke en skidt mor... du lyder sku som en super mor til en bette bandit...

Så lige den bette charmers fjæs på de billeder, hold da op hvor er han dejlig, og gud hvor kan man se at han er ude på ballade

Tror bare du er mor til en super glad og frisk dreng

Anmeld

27. marts 2012

cnmigo

Frk Mig skriver:

Nååårh bette pus .. som min kæreste siger man ved man er forældre til en dreng når de har buler .. for et par mdr siden lavede noah os en del buler på 1½ dag .. 

første bule fik han ved at han var så træt da han skulle i seng .. så han løber hen mod hans værelse og drøner lige ind i dørkarmen .. så det var den første bule. Dagen efter ligger han i sofaen og ville op og får rejst sig for hurtig så han tilter udover .. bule nr to. Da vi henter ham fra dp bliver vi enig om at tag i IKEA og så er han inde i den cirkel hvor de kan lege og falder på trappen bule nr 3 og da vi så kommer hjem vil han løbe ind til katten og falder over noget af hans legetøj .. der kom bule nr 4 .. så jo her får vi os en del buler ..

Hold da op ja i har da vist også fået jeres portion buler på én dag!

Tror de har for travlt de små unger i forhold til deres alder. Den med Sofaen er også testet her, 2x har jeg dog nået at gribe ham, men han er også drattet ned...

Lært noget? Næh!

Anmeld

27. marts 2012

cnmigo

lori11 skriver:

nej du er slet ikke en skidt mor... du lyder sku som en super mor til en bette bandit...

Så lige den bette charmers fjæs på de billeder, hold da op hvor er han dejlig, og gud hvor kan man se at han er ude på ballade

Tror bare du er mor til en super glad og frisk dreng

Ååh mange tak!

Lige hvad man trængte til at høre og ja han er simpelthen en lille gavtyv, gnom der bare maser på og skal nå det hele på den halve tid!

Man prøver jo og ingen ønsker at se deres børn med (så!) mange buler, men gnomen er dæleme hurtigt afsted på næste ballade-mager-ekspedition!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.