Gruppe på fb hvor man kan få hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

pussepige

En veninde og jeg har lavet en forening der hjælper folk der feks er dårlig stillet økonomisk af den ene eller anden årsag.. Eller folk der overhovedet intet har.. 

Tjek gruppen..

Kender i nogen der har brug for hjælp så fortæl dem om siden, det er aldrig en skam at bede om hjælp

Gruppen hedder: Foreningen Danmark i nød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Janni.

Det lyder som en god sag, den opper jeg lige for dig. 

Anmeld

26. marts 2012

tarkoflen

Det virker som en god ide! Jeg er bare lige lidt nysgerrig, hvordan sikre I jer, at hjælpen kommer ud til folk der har brug for det, og ikke nogen der "snyder" sig til hjælp?

Det er helt sikkert et godt initiativ! Der var noget tilsvarende op til jul, hvor jeg var ude hos to familier og aflevere julegodter, og de blev så glade og var meget taknemmelige

Anmeld

26. marts 2012

pussepige

Janni. skriver:

Det lyder som en god sag, den opper jeg lige for dig. 

Mange tak 

Anmeld

26. marts 2012

pussepige

tarkoflen skriver:

Det virker som en god ide! Jeg er bare lige lidt nysgerrig, hvordan sikre I jer, at hjælpen kommer ud til folk der har brug for det, og ikke nogen der "snyder" sig til hjælp?

Det er helt sikkert et godt initiativ! Der var noget tilsvarende op til jul, hvor jeg var ude hos to familier og aflevere julegodter, og de blev så glade og var meget taknemmelige

Det jo ikke nemt at tjekke om folk snyder eller ej.. Det må være op til folk samvittighed.. 

Nogen gang kan man også sagtens opsnuse om folk søger selvom de ikke virkelig er trængende. Der er nogle måde vi tjekker på men dem holder vi for os selv 

I nogen tilfælde kører vi selv ud med tingene til folk hvis det ligger inde for en vis radius i forhold til hvor vi selv bor eller se vi om vi  kan finde transport på anden vis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.