Arghh.. In-Apps...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

2børn2

Min datter på 4 år sad og spillede på min Eeepad og pludselig fik jeg mails om køb af In-apps (cash og coins) for knap 1400kr... puha... jeg troede vi havde slået fra at kort oplysningerne lå der, men det havde vi ikke.. nu har jeg søgt om at annullere ordrerne men hvor sandsynligt er det??

Og så har jeg slette kortoplysningeren og den kom så med at det ville gå ud over 3 af ordrerne (hun havde lavet 4), så hvis det forhåbentlig betyder at de ikke kan trække pengene ville det da være rart..

Men hvad kan jeg ellers gøre?? Få banken til at spærre kortet???

Arghh.. det er så irriterende og føler mig rigtig lousy overfor manden for at have været så tanke løs.. det er jo ikke ligefrem fordi vi har de penge at smide ud på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

FrkZier

2børn2 skriver:

Min datter på 4 år sad og spillede på min Eeepad og pludselig fik jeg mails om køb af In-apps (cash og coins) for knap 1400kr... puha... jeg troede vi havde slået fra at kort oplysningerne lå der, men det havde vi ikke.. nu har jeg søgt om at annullere ordrerne men hvor sandsynligt er det??

Og så har jeg slette kortoplysningeren og den kom så med at det ville gå ud over 3 af ordrerne (hun havde lavet 4), så hvis det forhåbentlig betyder at de ikke kan trække pengene ville det da være rart..

Men hvad kan jeg ellers gøre?? Få banken til at spærre kortet???

Arghh.. det er så irriterende og føler mig rigtig lousy overfor manden for at have været så tanke løs.. det er jo ikke ligefrem fordi vi har de penge at smide ud på det...

vi må håbe de kan anullere orden

Anmeld

27. marts 2012

sarahb

OMG!
Det er bare ikke fedt, jeg håber så meget at du kan få annulleret ordren.

Anmeld

27. marts 2012

Kofoed.

Den danske købelov siger at man altid har 14 dages returret, hvis vare er købt over internettet, hvilket jeg da regner med apps højre unge under, så du bør kunne annullere det.

Anmeld

27. marts 2012

Darling<3

Sorry to say - men det er derfor børn ikke skal have elektronik mellem deres små fingre, de aner ikke hvad de laver eller trykker ok til..

Håber du kan få ordren anulleret, men har egenligt ikke synderligt ondt af dig/jer

Anmeld

27. marts 2012

2børn2

Darling<3 skriver:

Sorry to say - men det er derfor børn ikke skal have elektronik mellem deres små fingre, de aner ikke hvad de laver eller trykker ok til..

Håber du kan få ordren anulleret, men har egenligt ikke synderligt ondt af dig/jer

I know og påtager mig da det fulde ansvar..

Men derfor er det da træls alligevel... du behøver ikke have ondt af mig...

Anmeld

27. marts 2012

2børn2

FrkZier skriver:

vi må håbe de kan anullere orden

Tak

Anmeld

27. marts 2012

Darling<3

2børn2 skriver:

I know og påtager mig da det fulde ansvar..

Men derfor er det da træls alligevel... du behøver ikke have ondt af mig...

Ja det er da sygt træls - pengene kunne være brugt på meget andet!!

Håber du har lært lidt af dette, mener det i en god tone!

Anmeld

27. marts 2012

2børn2

sarahb skriver:

OMG!
Det er bare ikke fedt, jeg håber så meget at du kan få annulleret ordren.

Tak

Anmeld

27. marts 2012

2børn2

Darling<3 skriver:

Ja det er da sygt træls - pengene kunne være brugt på meget andet!!

Håber du har lært lidt af dette, mener det i en god tone!

Fuldstændig har jeg lært noget!! Men dyre lærepenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.