Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Hej piger Vi har købt en bidering til vores datter - HEVEA, panda.Men jeg synes at den lugter og den må ikke komme i fryseren så den kan dulme smerterne ved nye bisser..Kan i anbefale en som kan komme i fryseren?God aften
Hej piger Vi har købt en bidering til vores datter - HEVEA, panda.Men jeg synes at den lugter og den må ikke komme i fryseren så den kan dulme smerterne ved nye bisser..Kan i anbefale en som kan komme i fryseren?God aften
Jeg har ikke lige nogle forslag for har faktisk aldrig brugt det selv. Eller jo en gang men knægten gad ikke. Nå men det jeg ville var egentlig bare at spørge om du har prøvet med en kold agurk?
nettemor skriver: Jeg har ikke lige nogle forslag for har faktisk aldrig brugt det selv. Eller jo en gang men knægten gad ikke. Nå men det jeg ville var egentlig bare at spørge om du har prøvet med en kold agurk?
Det var mit forslag.
Til ts: her var der nemlig ingen bideringe han gad. Men kolde agurke stave var et hit.
Janni. skriver: Det var mit forslag. Til ts: her var der nemlig ingen bideringe han gad. Men kolde agurke stave var et hit.
Ditte_Marie skriver: Min datter er kun lige fyldt tre måneder må man så gerne give hende det?
Min datter er kun lige fyldt tre måneder må man så gerne give hende det?
Det tror jeg godt, for hun skal ikke spise det. hvad med en gulerod. Men hold øje med hende
ellers er der nogle specielle kølebideringe i babysam man kan købe.
Køb den fra Apoteket - den kan gå i fryseren og jeg var super glad for den
Altså hun skal jo ikke spise den.. Så det tror jeg da ikke der sker noget med.. Men ellers kan du jo snakke med din sp..
Har hørt at det er usundt for så små børn at give dem noget der har været i fryseren, da de faktisk kan få frostskader på gummerne. Så det ville jeg lade være med.
vi har også brugt heveas bidering og lagt den i køleskabt så den var lidt kold - og for vores datter har det været lige så meget det at den har riller mm der dulmer kløen og irritation på gummerne der har gjort at hun elskede den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128