At aflyse bryllup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.276 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi har sendt vores save-the-date's ud for længe siden.

Jeg tænker ofte på om det vil være forkert af mig at aflyse. Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker min kæreste - men jeg er bare så meget i tvivl om det er det rigtige.

For tiden er jeg mere trist over vores forhold end glad. Og jeg vil gerne fikse problemerne INDEN vi siger ja til hinanden. For ellers tvivler jeg på at det nogensinde bliver bedre

Kunne i finde på at aflyse?
Hvad ville i tænke hvis i var inviteret til bryllup, som så blev aflyst?
(Vi kan jo altid bare sige at det er pga. økonomi)

Tror i at min kæreste forstår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

B&J

som du skriver det ville jeg aflyse det.... for det ville da også være træls hvis i blev gift og der ikke gik særlig længe så skulle i skilles sæt dig ned og snak med kæreste

Anmeld

26. marts 2012

Chris86

Snak med din kæreste og gør som du føler! Resten kan være ligegyldigt

Anmeld

26. marts 2012

Michalala

Chris86 skriver:

Helt enig. Tror det er vigtigt at du ikke tænker på hvad andre tænker I denne situation, men tænker på dig selv. Det ville jo være mindst lige så dumt at blive skilt indenfor et par år.

Anmeld

26. marts 2012

Ryberg

Jeg har mere respekt for folk der aflyser eller udsætter deres bryllup end at folk holder et stort bryllup for at håbe på det løser problemer.

Bare se Camilla framnes

Så jeg ville mærke godt efter og lytte efter mit hjerte, frem for at spilde tid, kræfter og penge på et bryllup, hvor man siger ja til hinanden, og derefter bliver man separeret 3 måneder efter for først at kunne blive skilt efter 2 års separation

Anmeld

26. marts 2012

Nettemor

Chris86 skriver:

Så enig som man kan blive. Du skal ikke gøre noget du ikke føler for.

Anmeld

26. marts 2012

Røverdatter

Følg dit hjerte, lyt til dig selv. Og blæs på hvad andre tænker om det aflyste bryllup.. Det er deres tanker, ikke dine

Og ja, snak med din kæreste om det - hvis han også føler i er inde i en svær periode har han nok heller ikke lyst til at holde bryllup. Måske han har samme tanker som dig.

Held og lykke  Håber du finder den løsning som er bedst for dig! 

Anmeld

26. marts 2012

JonTri

Jeg aflyste vores bryllup, da vi overvejede at gå fra hinanden... Især min kæreste. Vi ringede rundt til alt der sku ringes til. Aflyste i marts som brylluppet sku stå i august, så meget var planlagt. 

Vi brugte krudtet på hinanden i stedet og en kærlighedstur til Paris. Den bedste beslutning. 

Den 15. maj 10 ku jeg ærligt vade til alteret og gi min mand et oprigtigt JA!!! 

Tal med din kæreste og vær ærlig. Brug alt det krudt I har på hinanden og mærk efter. Håber det løser sig og der er en masse at kæmpe for! 

Anmeld

26. marts 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Sagen er den at vi har sendt vores save-the-date's ud for længe siden.

Jeg tænker ofte på om det vil være forkert af mig at aflyse. Det er jo ikke fordi jeg ikke elsker min kæreste - men jeg er bare så meget i tvivl om det er det rigtige.

For tiden er jeg mere trist over vores forhold end glad. Og jeg vil gerne fikse problemerne INDEN vi siger ja til hinanden. For ellers tvivler jeg på at det nogensinde bliver bedre

Kunne i finde på at aflyse?
Hvad ville i tænke hvis i var inviteret til bryllup, som så blev aflyst?
(Vi kan jo altid bare sige at det er pga. økonomi)

Tror i at min kæreste forstår?

Jeg vil da sige, at det er 100 gange bedre at aflyse / rykke det til ubestemt tid, end at blive gift "bare for at blive gift".

De rigtige følelser skal vel være der, ellers er der da ikke meget ved det.

Anmeld

26. marts 2012

TeamRocket

Det er da for dumt at blive gift fordi du ikke tør aflyse, glem hvad alt om 'hvad vil folk dog tænke' for de vil helt klart tænke værre ting når i dropper hinanden 6 mdr efter bryllup  Ta jer god tid, den rigtige følelse af JAA VI SKAL GIFTES!! lyder det ikke helt til du har, og hvorfor så blive gift overhovedet? Jeg var helt crazy og min kæreste super stolt i lang tid op til vi blev gift. Alt gik galt den dag, men det var ligemeget for i min verden, var der kun mig og ham tilstede og det var perfekt. Aflys, du fortjener at have maven fuld af lykkebobler når du tænker bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.