Sommerkjole/tøj til den gravide mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

MKuhr

Hej Piger!

Jeg håber alt går godt denne gang og at min mave bliver stor og flot, sad så og tænkte på hvad man burde købe til sommer når maven nu bliver så stor at man skal ud og finde nyt tøj,

Er der nogle af jer der skal ud og shoppe eller allerede har fundet noget lækkert?

Glæder mig til at kunne vise maven frem og må gerne være kønt og ikke skræmmende med mavebluser fordi ens toppe er blevet for små og stramme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Fenja09

Jeg var højgravid sidste sommer og jeg gik i "berberbukser" og så graviditetstoppe fra Mamalicious - det var hittet hos mig, dejlig let at have på  Senere købte jeg et par tynde sorte bukser, også fra Mamalicious. Ja og ellers gik jeg i lange tanktops og så leggings

/Fenja

Anmeld

26. marts 2012

MKuhr

Fenja09 skriver:

Jeg var højgravid sidste sommer og jeg gik i "berberbukser" og så graviditetstoppe fra Mamalicious - det var hittet hos mig, dejlig let at have på  Senere købte jeg et par tynde sorte bukser, også fra Mamalicious. Ja og ellers gik jeg i lange tanktops og så leggings

/Fenja

Ja lige netop, let og pænt på samme tid. tak jeg kigger på deres hjemmeside

kan ikke engang knappe mine cowboybukser længere, det går bare stærkt

Anmeld

26. marts 2012

Fenja09

Mrs. skriver:

Ja lige netop, let og pænt på samme tid. tak jeg kigger på deres hjemmeside

kan ikke engang knappe mine cowboybukser længere, det går bare stærkt

Ja, og det gode ved berberbukser er at man kan købe dem i helt alm. butikker og i ens egen str, medmindre man selvfølgelig har taget voldsomt meget på, de sidder jo alligevel under maven

Da jeg købte toppene fra Mamaliciuos, kunne man få to eller tre stk for 200 kr, så det var også ok i pris - gør ikke noget at priserne er overkommelige når man kun bruger det kort tid. Generelt synes jeg at mamaliciuos har rigtig meget lækkert ventetøj. Derimod var jeg enormt skuffet over H&M´s udvalg.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.