Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg ved ikke hvad der sker, jeg har i forgårs haft lidt diarré, ikke slemt men ja
Igår havde jeg almindelig aff men i dag er det nærmest rent vand!
Er kun 5+2 - 6+2.. Men hvad skal jeg gøre? Det er virkelig ubehageligt
Hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen hjælp?
Det er meget normalt med skiftevis diarre og hård aff når man er gravid, da jeg var lige så lang som dig havde jeg os tit tynd aff og nu har jeg on/off tynd/hård mave...
Så bare rolig det er helt normalt
Rinepigen skriver: Det er meget normalt med skiftevis diarre og hård aff når man er gravid, da jeg var lige så lang som dig havde jeg os tit tynd aff og nu har jeg on/off tynd/hård mave... Så bare rolig det er helt normalt
Pyh, er glad for jeg ikke er den eneste
Men er der ikke noget jeg kan gøre for at jeg ikke har "vand aff"?
Anonym skriver: Hej piger Jeg ved ikke hvad der sker, jeg har i forgårs haft lidt diarré, ikke slemt men ja Igår havde jeg almindelig aff men i dag er det nærmest rent vand! Er kun 5+2 - 6+2.. Men hvad skal jeg gøre? Det er virkelig ubehageligt Hjælp
Anonym skriver: Pyh, er glad for jeg ikke er den eneste Men er der ikke noget jeg kan gøre for at jeg ikke har "vand aff"?
Ved faktisk ikke om der er noget man kan gøre for atmindste det du Lan evt prøve at søge på nettet
Men ellers burde det gå lidt over igen som sagt så kommer det ón / off ved mig
AnnaKJ skriver: Har du andre symptomer ud over diarre? Altså feber, ondt i maven eller lign.
Har du andre symptomer ud over diarre? Altså feber, ondt i maven eller lign.
Nej, overhovedet ikke.. Ikke andet end at jeg er mega træt hele tiden
Rinepigen skriver: Ved faktisk ikke om der er noget man kan gøre for atmindste det du Lan evt prøve at søge på nettet Men ellers burde det gå lidt over igen som sagt så kommer det ón / off ved mig
Tusind tak for dit svar
Anonym skriver: Nej, overhovedet ikke.. Ikke andet end at jeg er mega træt hele tiden
Anonym skriver: Tusind tak for dit svar
Så lidt og held og lykke med graviditeten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128