(februar) Prævention...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. april 2009

Diana...

Hej Piger

Hvad har i overvejet af prævention og hvorfor?

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal ha endnu. så fortæl gerne hvad i vælger og hvorfor...

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2009

MoarLK

Hej Diana,
Jeg har valgt P-ringen, da den afgiver døgnet rundt en lav dosis hormoner i forhold til p-piller. Jo mindre hormoner i kroppen jo bedre! Vent med at bruge den til 6 uger efter fødslen, da den kan nedsætte mælkeproductionen. Ellers er det noget man sagtens kan bruge selvom man ammer.

http://www.p-ring.dk/patient/

Anmeld

5. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg tror, at det i starten bliver "på med hætten" og så når jeg er færdig med at amme - p-piller. Det fungerede fint efter sidste fødsel, så jeg tror, at det bliver det samme igen

Anmeld

5. april 2009

MoarViborg

Jeg brugte p-ring inden graviditeten, og den har jeg været super glad for, netop pga den lave dosis hormon som Khanh skriver, derfor vil jeg også starte op med den igen når jeg har været ved lægen til 5 ugers kontrol

Bløder I egentlig stadig efter fødslen??

Anmeld

5. april 2009

Diana...

Jeg bløder meget lidt men det ikke engang hverdag der kommer noget.

Anmeld

5. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg bløder stort set ikke mere - selvom det ikke er så længe siden, at jeg har født. Så det er bare dejligt

Kh.
Katja - Lina 12 dage og Luka 17 1/2 mdr.

Anmeld

5. april 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Jeg bløder stort set ikke mere - selvom det ikke er så længe siden, at jeg har født. Så det er bare dejligt

Kh.
Katja - Lina 12 dage og Luka 17 1/2 mdr.

Åhh det må være dejligt. jeg bløder meget lidt og overhoved ikke hver dag men har meget udflåde synes jeg.

Anmeld

5. april 2009

Muffinmus

uha, ved det ikke..måske en p-ring.
Brugte piller indtil 2003 da voes babyprojekt startede. Så e år det tog at få min søn var jo uden, tiden efter min søn var jo ret kort, så deer var det rubber duck
Men skal je have nr 3 bliver det først om nogle år så måske vil jeg overvege ringen selv om jeg ikke rigtig kender nogen der har prøvet den.

Anmeld

15. april 2009

Mca<3

Jeg har brugt mini p før når jeg har ammet . Det overvejer jeg igen ...
Jeg er stoppet med at bløde fuldstændigt så det er super dejligt ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.