Allerede igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Minlilleguldklump

Hej piger det visser sig at jeg har været gravid igen i de sidste to måneders tid nu , uden at have vist det , mig og min forlovet (Jonas) fik vores første lille for 4 måneder siden , og venter så nu på den lille nye der er på vej!!Havde nu også undret mig over at jeg de første 3 uger havde voldsomme blødninger efter William (vores lille på 4 måneder) og siden da ikke havde haft æggeløsning eller noget.Vi er bare så glade , så ville lige dele det med jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Koen.

Stort tillykke

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Minlilleguldklump skriver:

Hej piger det visser sig at jeg har været gravid igen i de sidste to måneders tid nu , uden at have vist det , mig og min forlovet (Jonas) fik vores første lille for 4 måneder siden , og venter så nu på den lille nye der er på vej!!Havde nu også undret mig over at jeg de første 3 uger havde voldsomme blødninger efter William (vores lille på 4 måneder) og siden da ikke havde haft æggeløsning eller noget.Vi er bare så glade , så ville lige dele det med jer alle

Stort tillykke med den noget uventede, men dog ønskede, lille spire (:

Anmeld

26. marts 2012

piadas

Wow, det var hurtigt! Og folk siger til mig, at vi er hurtige! Det er vist ingenting imod jer!

Stort tillykke!

Anmeld

26. marts 2012

Moms

Tillykke ! Det lyder somom I er glade for graviditeten.

Det var mit ønske at det skulle gå ligesom dig.

Nu er min dreng snart 4 mdr. og der er ikke bid endnu.

Ikke engang mens :-(

Havde du opdaget nogle symptomer?

Ammer du? Er dine bryster blevet ømme?

Hvorfor tog du testen og hmmm hvordan ved du hvor langt du er henne?

Mange spørgsmål.

Moms

Anmeld

26. marts 2012

Moms

Minlilleguldklump skriver:

Ha - jeg læste lige dine andre indlæg.

Jamen, det er jo lige som I kunne ønske det så :-)

Tillykke -

jeg fik ikke citeret på mit andet svar. Har stillet en masse spørgsmål :-)

Moms

Anmeld

26. marts 2012

Silas&Mille

Tillykke

Og folk siger vi var hurtige.
Der er 13 måneder imellem vores

Anmeld

26. marts 2012

Minlilleguldklump

Moms skriver:

Tillykke ! Det lyder somom I er glade for graviditeten.

Det var mit ønske at det skulle gå ligesom dig.

Nu er min dreng snart 4 mdr. og der er ikke bid endnu.

Ikke engang mens :-(

Havde du opdaget nogle symptomer?

Ammer du? Er dine bryster blevet ømme?

Hvorfor tog du testen og hmmm hvordan ved du hvor langt du er henne?

Mange spørgsmål.

Moms

Jeg fik ondt i lænden også fik jeg en smule kvalme som første gange , jeg har ikke haft ømme bryster i hvertfald ikke som første gang med william , jeg tog testen da jeg skrev det andet debat indlæg og fik at vide at man kan blive gravid hurtigt også efter man har født , jeg kan regne mig til at jeg omkring i 2 måned da jeg ikke har haft min mens siden de kraftig blødninger lige efter William :p så må være på vej ind i 3 måned .Så mine symptomer har været Ondt i lændenKvalme Spiser stadig en masse, jeg spiste ikke så meget efter William blev født nu er jeg begyndt at spise noget mere. Ja jeg ammer William , har tænkt på at spørger min læge omkring det da der er noget med næringen til den lille der er i maven nu, men har ikke tænkt mig at stoppe, jeg synes selv jeg har meget mælk men det kan også være på grund af den lille der er der nu .

Anmeld

26. marts 2012

Frk.S

Stort tillykke... hvor er det dejligt når det nu lige var det i ønskede.

Godt du fik taget en test så.

Jeg vil også lige sige, at du nok ikke kan være sikker på hvor langt du er henne - hvis du ikke har haft en reel mens. siden din sidste fødsel. Det kommer jo helt an på hvornår din ægløsning har ligget.
Mon ikke der skal en scanning til for at fastslå hvor langt du er henne...?

Anmeld

26. marts 2012

Minlilleguldklump

Frk.S skriver:

Stort tillykke... hvor er det dejligt når det nu lige var det i ønskede.

Godt du fik taget en test så.

Jeg vil også lige sige, at du nok ikke kan være sikker på hvor langt du er henne - hvis du ikke har haft en reel mens. siden din sidste fødsel. Det kommer jo helt an på hvornår din ægløsning har ligget.
Mon ikke der skal en scanning til for at fastslå hvor langt du er henne...?

Mange tak!!!!! Jo Mig og min mand har fået tid torsdag morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.