Over til Riget i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

MKuhr

Det er så vildt at jeg ikke helt kan forstå det endnu.

endelig skal jeg igang med behandling fra i morgen. Snart 5 uger henne. hvor er det fantastisk.

Min veninde har være så sød at tage med mig til Rigshospitalet i morgen så 4 timer i tog bliver lige pludselig ikke så kedelige glæder mig meget til jeg ankommer og sidder med drop af immunglobulin i 2-5 timer. Det vil virkelig berolige nerverne og håber inderligt det er sidste graviditet inden vi får vores lille mirakel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Tanjadamgaard

Mrs. skriver:

endelig skal jeg igang med behandling fra i morgen. Snart 5 uger henne. hvor er det fantastisk.

Min veninde har være så sød at tage med mig til Rigshospitalet i morgen så 4 timer i tog bliver lige pludselig ikke så kedelige glæder mig meget til jeg ankommer og sidder med drop af immunglobulin i 2-5 timer. Det vil virkelig berolige nerverne og håber inderligt det er sidste graviditet inden vi får vores lille mirakel.

Tillykke med graviditeten , men er ikke lige med på alt det andet, er du igang med en speciel behandlingsform siden du skal ind på Riget imorgen og have drop

Knus

Anmeld

26. marts 2012

Moms

Mrs. skriver:

Læste lige dine indlæg igennem -

Du ER sørme hurtig til at blive gravid. Tillykke!!!

Håber virkelig det lykkes denne gang.

Hvad er forklaringen bag immunoglobulinerne?

Moms

Anmeld

26. marts 2012

MKuhr

Tanjadamgaard skriver:

Tillykke med graviditeten , men er ikke lige med på alt det andet, er du igang med en speciel behandlingsform siden du skal ind på Riget imorgen og have drop

Knus

Jeps vi har mistet 4 gange før, det er første graviditet hvor jeg skal i behandling, før vidste vi ikke hvad der var galt. mit immunforsvar tror fosteret er en virus og går derfor ind og dræber moderkagens celler. Det er noget indviklet noget.

Anmeld

26. marts 2012

Kay

Mrs. skriver:

Jeps vi har mistet 4 gange før, det er første graviditet hvor jeg skal i behandling, før vidste vi ikke hvad der var galt. mit immunforsvar tror fosteret er en virus og går derfor ind og dræber moderkagens celler. Det er noget indviklet noget.

hold da op... håber virkelig at behandlingen virker

Anmeld

26. marts 2012

MKuhr

Moms skriver:

Læste lige dine indlæg igennem -

Du ER sørme hurtig til at blive gravid. Tillykke!!!

Håber virkelig det lykkes denne gang.

Hvad er forklaringen bag immunoglobulinerne?

Moms

Mange tak

ja er blevet gravid i første forsøg hver gang, det er rart når man så har et andet problem med immunforsvaret, det tror fosteret er en virus så det går ind og dræber moderkagens celler.

meget kompliceret og lidt uhyggeligt men fascinerende hvad kroppen kan. er både skrækslagen men samtidig lykkelig, hehe meget mærkelig følelse

Anmeld

26. marts 2012

MKuhr

Kay skriver:

hold da op... håber virkelig at behandlingen virker

Tak Kay

ja det er rigtig spændende om det er det der skal til. puha det bliver en kamp med følelser

Anmeld

26. marts 2012

Kay

Mrs. skriver:

Tak Kay

ja det er rigtig spændende om det er det der skal til. puha det bliver en kamp med følelser

det kan jeg godt forstå... det er jo ikke noget man ville ønske noget menneske skulle igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.