Danefæ størrelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

JulieE

Er der nogen af jer skønne kvinder, der har erfaring med Danefæs softshell jakker? Jeg har forelsket mig i en sådan til min datter på 5 år. jeg er i tvivl om hun skal have en str 110 eller 116, så jeg vil gerne vide om de er små, store eller almindelige af størrelse... Jeg har ikke kunne finde en forhandler lige i nærheden, så derfor må den jo købespå nettet 

Håber I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Kvist

JulieE skriver:

Er der nogen af jer skønne kvinder, der har erfaring med Danefæs softshell jakker? Jeg har forelsket mig i en sådan til min datter på 5 år. jeg er i tvivl om hun skal have en str 110 eller 116, så jeg vil gerne vide om de er små, store eller almindelige af størrelse... Jeg har ikke kunne finde en forhandler lige i nærheden, så derfor må den jo købespå nettet 

Håber I kan hjælpe 

Her ikke erfaring med lige netop deres softshell jakker, men Albert har en del tøj fra Danefæ og det køber jeg altid et nr. større end hans andet tøj da det er ret små i størrelserne..

Anmeld

26. marts 2012

JulieE

Kvist skriver:

Her ikke erfaring med lige netop deres softshell jakker, men Albert har en del tøj fra Danefæ og det køber jeg altid et nr. større end hans andet tøj da det er ret små i størrelserne..

Tak for dit svar! Det vil jeg helt sikkert have i mente, når jeg bestiller 

Jeg har dog oplevet flere gange at et mærke der er småt i størrelse med tøjet er meget stort i størrelsen i overtøjet  Jeg håber der er nogle med erfaring med overtøjet, der svarer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.