Hva så Lene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Lene76

hehe.... selv tidligere finalist i frk Århus hehe:D griner stadigvæk af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Marco2

AI. Lene... hvad fik dig til at stille op. Går ud fra det var da du stadig var ung og blond??

fortæl :)

Anmeld

7. marts 2008

Lene76

Marco2 skriver:

AI. Lene... hvad fik dig til at stille op. Går ud fra det var da du stadig var ung og blond??

fortæl :)

hehe ja jeg er jo blond af natur.... desværre ik løgn:D

ej jeg havde en venninde som hed Anita som kun ville stille op hvis mig og en anden venninde osse gjorde og vi røg alle i finalen og hunende med at vinde titlen.... total sjovt

men ok jeg var ung 17 tror jeg... blond og 50 kg tyndere...

Anmeld

7. marts 2008

Rasmine

Tynen skriver:

HARH!!

Back at ya, Bacon! :)

Trine

Harh harh, Lene og Tynen.
I WISH.

Der er sgu da ingen der gider udstille mig NØGEN.
Sku da lige være dte bureau som hedder MONSTER MODELS.

Mette - som godt gad tjene en plovmand på nude-photo
NOT NOT NOT!!!!

Anmeld

7. marts 2008

Marco2

[citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f] hehe ja jeg er jo blond af natur.... desværre ik løgn:D men ok jeg var ung 17 tror jeg... blond og 50 kg tyndere... [/citat] Er du BLOND?? Det var sgu da bare pis jeg fyrrede af...ikke at jeg gør det ret meget... Det maskerer du sgu godt. Man tror jo du er totalt brunette... Ta'r du pis??

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f] hehe ja jeg er jo blond af natur.... desværre ik løgn:D men ok jeg var ung 17 tror jeg... blond og 50 kg tyndere... [/citat] Er du BLOND?? Det var sgu da bare pis jeg fyrrede af...ikke at jeg gør det ret meget... Det maskerer du sgu godt. Man tror jo du er totalt brunette... Ta'r du pis??[/citat] Nu blev du sgu bange, hva´?! ;) Trine

Anmeld

7. marts 2008

Lene76

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f] hehe ja jeg er jo blond af natur.... desværre ik løgn:D men ok jeg var ung 17 tror jeg... blond og 50 kg tyndere... [/citat] Er du BLOND?? Det var sgu da bare pis jeg fyrrede af...ikke at jeg gør det ret meget... Det maskerer du sgu godt. Man tror jo du er totalt brunette... Ta'r du pis??[/citat] nope total blond af natur.... men har en total blond venninde så jeg ende med at farve mit hår og det passer osse en del bedre til min mørke øjne og mit kloge hovede :D:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.