Cyster på æggestokkene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

jannilaursen

Hej

Jeg var i sidste md indlagt på sygehuset for en meget slem infektion på underlivet.. de scannede så mit underliv og fandt så en masse Cyster på min højre æggestok.. Da jeg ikke rigtig fik så meget afvide om det tænkte jeg om der måske var nogen her der vidste om min chance for at blive gravid måske var mindre når de er der ? .. Har gået meget og tænkt over det på det sidste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

FruHolm <3

jannilaursen skriver:

Hej

Jeg var i sidste md indlagt på sygehuset for en meget slem infektion på underlivet.. de scannede så mit underliv og fandt så en masse Cyster på min højre æggestok.. Da jeg ikke rigtig fik så meget afvide om det tænkte jeg om der måske var nogen her der vidste om min chance for at blive gravid måske var mindre når de er der ? .. Har gået meget og tænkt over det på det sidste

Min søster har haft en syste på sin ene æggestok der sprang så den æggestok revnede, hun fik at vide det blev meget svært, men hun har da fået sig en skøn datter uden at prøve  

Anmeld

26. marts 2012

modesty

Ja, det kan godt være svært at blive gravid med cyster på æggestokkene. Men de kan fjernes.

Anmeld

26. marts 2012

Josephinesmor

jannilaursen skriver:

Hej

hejsa, jeg har selv cyster, oggs chokolade cyster (blod cyster) og de sidder på min højre æggestok og jeg kan ik helbredes fra det det vil sige der bliver heletiden produceret cyster på min æggestok og det kan give store smerter. Jeg har snarrt døjet med det i rigtig mange år og fik advide at jeg ville ha svært ved at få børn og idag har jeg Josephine fra 2008 og Wiliam fra 2011, og er blevet gravid helt naturligt, så det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.