At lave lyse striber selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.863 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Maja_4000

.. Kan man det ??

Jeg har kun prøvet at få en veninde eller min mor til det og så selvfølgelig ved frisøren :b Men når nu jeg går hjemme , kunne jeg jo "sagtens" gøre det selv

Er der nogle med erfaringer ?

Jeg kan huske at man engang kunne få et sæt hvor man påførte hårfarven med en lille børste .. Ligesom hårmascara - Bare permanent Er der nogle som ved om man stadig kan købe det ? Kunne ikke finde det i Føtex 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Linekocemba

Køb en afblegning

En hætte med huller 

samt såen en som minder om en hækle nål 

(Kan fåes i matas)

Er den nemmeste måde at lave striber på selv.

En mulighed er også at lave striber i sølvpapir. Brug en spidskam til at dele håret.. Læg sølvpapiret ind under den tot som skal bleges. kom farven over og luk derefter sølvpapiret omkring. 

Anmeld

26. marts 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

.. Kan man det ??

Jeg har kun prøvet at få en veninde eller min mor til det og så selvfølgelig ved frisøren :b Men når nu jeg går hjemme , kunne jeg jo "sagtens" gøre det selv

Jeg kan huske at man engang kunne få et sæt hvor man påførte hårfarven med en lille børste .. Ligesom hårmascara - Bare permanent Er der nogle som ved om man stadig kan købe det ? Kunne ikke finde det i Føtex 

Jeg har lavet dem selv med sådan et sæt du snakker om, jeg købte det dog i netto på spot.

Min frisør var vildt overrasket over at jeg selv havde lavet dem. Hun kunn ikke se at de var hjemmegjort

Anmeld

26. marts 2012

Laura.

Maja_4000 skriver:

.. Kan man det ??

Jeg har villet lave det på mig selv engang og resultatet blev ikke som jeg havde forventet... Jeg havde langt mørkebrunt hår på det tidspunkt, så det endte med at toppen blev afbleget, midt på håret blev rød/brunt og spidserne var uændret.. heh... men jeg ved ikke om man stadig kan få hårfarven med børste-tingen... det var den jeg brugte nemlig...

Anmeld

26. marts 2012

Maja_4000

Linekocemba skriver:

Køb en afblegning

En hætte med huller 

samt såen en som minder om en hækle nål 

(Kan fåes i matas)

Er den nemmeste måde at lave striber på selv.

En mulighed er også at lave striber i sølvpapir. Brug en spidskam til at dele håret.. Læg sølvpapiret ind under den tot som skal bleges. kom farven over og luk derefter sølvpapiret omkring. 

Det prøvede jeg bare en gang .. Og det var som om at det kun var det yderste hår som blev trukket igennem

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

.. Kan man det ??

Jeg har forsøgt mig.. Jeg syntes det blev for unøjagtigt.. Og var svært i sider og nakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.