Afføring (undskyld på forhånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

SaNiNa

Piger vågner jeres også altid fordi de har lavet når de sover om dagen? Der er ingenting om natten.

men om dagen er jeg ved at blive vanvittg hun sover max 1 time adgangen i løbet af dagen og hun er jo træt men kan bare ikke få hende til at sove igen bagefter.

Har i ikke et godt råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

maryjane

Tit skider Karla mens hun ligger på maven, sjældent hun gør hvis hun sover men så vågner hun også. Længe siden hun har lavet om natten. Det med kun at sovE en time ad gangen eller mindre gør hun også tit, men prøver at strække hendes vågne timer så meget jeg kan her om dagen, så nu har hun ca sovet siden halv 1 og sover stadig. Her tror jeg simpelthen bare hendes rytme skulle ændres lidt, men man ved aldrig hvad morgendagen bringer 

Anmeld

26. marts 2012

SaNiNa

maryjane skriver:

Tit skider Karla mens hun ligger på maven, sjældent hun gør hvis hun sover men så vågner hun også. Længe siden hun har lavet om natten. Det med kun at sovE en time ad gangen eller mindre gør hun også tit, men prøver at strække hendes vågne timer så meget jeg kan her om dagen, så nu har hun ca sovet siden halv 1 og sover stadig. Her tror jeg simpelthen bare hendes rytme skulle ændres lidt, men man ved aldrig hvad morgendagen bringer 

Naia sover som regl 1time til formiddag og 2-3 timer til middag og 1 time til eftermiddag .

nogen dage kan hun godt sover 1½-2 timer til for- og eftermiddag.

Problemer ligge i hun er begynd at skide når hun har sovet 30-60 min i sin middagslur og så er hun "frisk" når hun har fået tør rumpe. hun er ikke sådan frisk frisk men for frisk til hun gider sover lige meget hvad jeg gør om jeg så går tur i 1½ time så sover hun ikke.

Når hun så ikke sover mere til middag bliver hun jo også hurtiger træt til eftermiddag og det passer bare så dårlig at hun vil sove 14-15 for så er der 3-4 timer til hun skal sover til nat og hun sover desværre ikke bare ekstra fordi hun har sprunget sin eftermiddags lur over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.