Ønske om vestøv, plzzz :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

lailamik

Har nemlig termin i dag puhaaa troede ikke jeg ville ramme det her dato -nogeninde, men nu er jeg her, og der er ikke skyggen af fødsle 

Har dog haft nogle kraftige plukveer, mens smerte, ondt i lænd + snydeveer, men det er nogle dage siden nu, og er godt træt af at blive drillet af min egen krop  KOM SÅ UD!!

Mine svigerforældre kommer herop den 2. April, og tager afsted inden jeg har gået 2uger over Såååå piger vestøv til Færøeren plzzz??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

pussekat

lailamik skriver:

Har nemlig termin i dag puhaaa troede ikke jeg ville ramme det her dato -nogeninde, men nu er jeg her, og der er ikke skyggen af fødsle 

Har dog haft nogle kraftige plukveer, mens smerte, ondt i lænd + snydeveer, men det er nogle dage siden nu, og er godt træt af at blive drillet af min egen krop  KOM SÅ UD!!

Mine svigerforældre kommer herop den 2. April, og tager afsted inden jeg har gået 2uger over Såååå piger vestøv til Færøeren plzzz??? 

hejsa

vestøv  til dig  for det hjælp

Anmeld

26. marts 2012

Sujan

Sender en masse vestøv i din retning...

Men send gerne lidt retur.. havde termin i går, så ved hvordan du har det..

Anmeld

26. marts 2012

Soleil

lailamik skriver:

Sender en masse vestøv til dig  

jeg har selv termin om 4 dage og der sker bare INGEN ting Er også blevet snydt et par gange nu og tålmodigheden er ganske lille efterhånden....

God fødsel

Anmeld

26. marts 2012

lailamik

pussekat skriver:

hejsa

vestøv  til dig  for det hjælp

Taaak skal du ha' Det kommer helt sikkert at hjælpe, støvet skal bare lige finde vejen til Øerne

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

lailamik skriver:

puuuuuuster ve støv!!!

Anmeld

26. marts 2012

lailamik

Sujan skriver:

Sender en masse vestøv i din retning...

Men send gerne lidt retur.. havde termin i går, så ved hvordan du har det..

Ahhhh puhaa ja det hårdt .. masser af vestøv til dig så 

Var det ikke dig jeg har skrevet sammen med engang om at det måske var nu? tror jeg kan huske dig med terminen  

Anmeld

26. marts 2012

lailamik

Soleil skriver:

Sender en masse vestøv til dig  

jeg har selv termin om 4 dage og der sker bare INGEN ting Er også blevet snydt et par gange nu og tålmodigheden er ganske lille efterhånden....

God fødsel

Taaak skaal du ha'  

sender lidt i retur så du forhåbentligt ikke skal gå for meget over 

Takker og ligemåde  

Anmeld

26. marts 2012

lailamik

Camillos skriver:

puuuuuuster ve støv!!!

Taaaak skal du have  

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

lailamik skriver:

Taaaak skal du have  

You Welcome .. Glæder mig til en Snarlig update  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.