Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har nemlig termin i dag puhaaa troede ikke jeg ville ramme det her dato -nogeninde, men nu er jeg her, og der er ikke skyggen af fødsle
Har dog haft nogle kraftige plukveer, mens smerte, ondt i lænd + snydeveer, men det er nogle dage siden nu, og er godt træt af at blive drillet af min egen krop KOM SÅ UD!!
Mine svigerforældre kommer herop den 2. April, og tager afsted inden jeg har gået 2uger over Såååå piger vestøv til Færøeren plzzz???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lailamik skriver: Har nemlig termin i dag puhaaa troede ikke jeg ville ramme det her dato -nogeninde, men nu er jeg her, og der er ikke skyggen af fødsle Har dog haft nogle kraftige plukveer, mens smerte, ondt i lænd + snydeveer, men det er nogle dage siden nu, og er godt træt af at blive drillet af min egen krop KOM SÅ UD!! Mine svigerforældre kommer herop den 2. April, og tager afsted inden jeg har gået 2uger over Såååå piger vestøv til Færøeren plzzz???
hejsa
vestøv til dig for det hjælp
Sender en masse vestøv til dig
jeg har selv termin om 4 dage og der sker bare INGEN ting Er også blevet snydt et par gange nu og tålmodigheden er ganske lille efterhånden....
God fødsel
pussekat skriver: hejsa vestøv til dig for det hjælp
Taaak skal du ha' Det kommer helt sikkert at hjælpe, støvet skal bare lige finde vejen til Øerne
puuuuuuster ve støv!!!
Sujan skriver: Sender en masse vestøv i din retning... Men send gerne lidt retur.. havde termin i går, så ved hvordan du har det..
Sender en masse vestøv i din retning... Men send gerne lidt retur.. havde termin i går, så ved hvordan du har det..
Ahhhh puhaa ja det hårdt .. masser af vestøv til dig så
Var det ikke dig jeg har skrevet sammen med engang om at det måske var nu? tror jeg kan huske dig med terminen
Soleil skriver: Sender en masse vestøv til dig jeg har selv termin om 4 dage og der sker bare INGEN ting Er også blevet snydt et par gange nu og tålmodigheden er ganske lille efterhånden.... God fødsel
Taaak skaal du ha'
sender lidt i retur så du forhåbentligt ikke skal gå for meget over
Takker og ligemåde
Camillos skriver: puuuuuuster ve støv!!!
Taaaak skal du have
lailamik skriver: Taaaak skal du have
You Welcome .. Glæder mig til en Snarlig update
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128