Hormon spiral eller ej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har fået en hormon spiral for 1 år siden pga kraftig blødninger. Men efter jeg har fået den har jeg taget 6-7 kg på, fået lidt mere mørkt hår (fx på armene og over læben) + jeg ligner et pizza fjæs med masser af bumser inc på ryggen som jeg aldrig har haft før. Mens er kraftig reduceret men tilgengæld er der øget udflåd. De sidste par måneder har jeg så små-mens i minimum 10 dage. Jeg er hamrende ked af det og røv irriteret over det har gået den vej.

Mit spørgsmål er så til jer der har fået jeres fjernet igen pga lignende symptomer, er I så gået tilbage til den i lignede før (altså minus bumser og minus kg) eller sidder kg stadig på sidebenene på jer?

What to do?

kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har fået en hormon spiral for 1 år siden pga kraftig blødninger. Men efter jeg har fået den har jeg taget 6-7 kg på, fået lidt mere mørkt hår (fx på armene og over læben) + jeg ligner et pizza fjæs med masser af bumser inc på ryggen som jeg aldrig har haft før. Mens er kraftig reduceret men tilgengæld er der øget udflåd. De sidste par måneder har jeg så små-mens i minimum 10 dage. Jeg er hamrende ked af det og røv irriteret over det har gået den vej.

Mit spørgsmål er så til jer der har fået jeres fjernet igen pga lignende symptomer, er I så gået tilbage til den i lignede før (altså minus bumser og minus kg) eller sidder kg stadig på sidebenene på jer?

What to do?

kh

Altså jeg har ikke fået den fjernet igen... Men jeg har de samme ting  som dig, vægtøgning og mørkere hår ... Er begyndt at vokse min overlæbe fordi jeg simpelthen syntes det ligner et lille bitte overskæg, det kan jeg ikke have...

Og før havde jeg den flotteste hud, nu får jeg knopper og hudorme i ansigtet 

jeg tror desværre bare at en spiral er positiv i forhold til nogle ting, og negativ i forhold til andre... Så tror ikke det vil hjælpe at få det andet og så ind igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.