Opdatering på blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

crille

Weeeeeeeeeeeeeeeee..... Jeg har ikke virussen - altså er der ingen far for min lille dreng 

Er også immun og selvom det da kunne være rart med 6 uger hjemme, så er det nu rart at slutte ordentligt at på job inden barsel.  Nu skal mine kollegaer ikke løbe stærkere pga mig (altså når jeg lige pencillinen for halsbetændelse kicker ind. )

Syntes godt jeg kan mærke at mit immunforsvar er noget svækket under graviditeten, men den holdt stik mod den virus der kunne være skadelig for min dreng, så går alt andet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Musen5

Hvor er det godt for jer,

Har selv været turen igennem hvor jeg ikke vidste om jeg var immun eller ej... Og det at vente på den blodprøve er ikk sjovt når man går og er bekymret for sin spire..

Men godt at høre at alt er som det skal

/Mette

Anmeld

26. marts 2012

crille

Musen5 skriver:

Hvor er det godt for jer,

Har selv været turen igennem hvor jeg ikke vidste om jeg var immun eller ej... Og det at vente på den blodprøve er ikk sjovt når man går og er bekymret for sin spire..

Men godt at høre at alt er som det skal

/Mette

Tak for din forståelse Mette.. 

Næ, det var en lidt lang uge i den forstand, men heldigvis endte det godt  

Anmeld

26. marts 2012

crille

Der er ingen FARE... 

Far, det har han <3 

Anmeld

26. marts 2012

Musen5

crille skriver:

Tak for din forståelse Mette.. 

Næ, det var en lidt lang uge i den forstand, men heldigvis endte det godt  

Der er ikke noget værre end at gå og vente på noget der er så vigtigt og slet ikke når det omhandler ens børn/barn

/Mette

Anmeld

26. marts 2012

Team Putte

crille skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee..... Jeg har ikke virussen - altså er der ingen far for min lille dreng 

Er også immun og selvom det da kunne være rart med 6 uger hjemme, så er det nu rart at slutte ordentligt at på job inden barsel.  Nu skal mine kollegaer ikke løbe stærkere pga mig (altså når jeg lige pencillinen for halsbetændelse kicker ind. )

Syntes godt jeg kan mærke at mit immunforsvar er noget svækket under graviditeten, men den holdt stik mod den virus der kunne være skadelig for min dreng, så går alt andet  

Årh hvor skønt

Så kan du vende tilbage til jobbet med god samvittighed og ingen bekymring  

Anmeld

26. marts 2012

crille

Team Putte skriver:

Årh hvor skønt

Så kan du vende tilbage til jobbet med god samvittighed og ingen bekymring  

Ja præcis.. hvilket er godt, for der er fler ederude der har fået konstateret smitten, men må stole på at jeg er immun  

Tak for din tanke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.