hej alle.
vil på forhånd sige, der kan komme mange detaljer i denne tråd.
sagen er den, at jeg hele lørdag havde gået med "bobler" i maven, og nogle små stik. ikke noget, jeg var generet af. om natten ville vi sexe, og jeg var øverst. da jeg fik den helt ind, gav det et mega jag i min venstre side af underlivet, og det gjorde vildt ondt. jeg har meget ømme muskler dernede og tænkte, det var fordi,jeg ikke slappede nok af, så jeg prøvede så vidt muligt at slappe af, men det gik simpelthen ikke. vi var i gang i cirka 30 sekunder, da jeg måtte stige af pga smerter. jeg lå i fosterstilling og holdte mig til maven, fordi jeg havde så ondt. jeg kunne ikke vende mig for smerterne. det gjorde simpelthen så ondt og varede i en halv times tid, hvis ikke mere. min kæreste fik mig vendt om på ryggen, og han sagde, jeg var meget oppustet i maven. jeg så selv efter, og opdagede, at min mave var meget stor. jeg plejer normalt at kunne se mine ben osv når jeg ligger ned, det kunne jeg ikke der. og nederst i maveregionen var jeg ekstra oppustet. det var omkring der, hvor min søster var helt hård i starten af hendes graviditet, da livmoderen begyndte at vokse, så jeg tænkte straks "har han ramt min livmoder, så den er hævet???" ..
jeg ved, det ikke var mine muskler dernede, der var ømme, da jeg, for at være ærlig, fik min kæreste til at stikke fingre op for at "massere" mine muskler, men det gjorde på ingen måde ondt og kunne ikke rigtig mærke det. han kunne ikke nå det ømme punkt med fingrene, da det sad længere oppe.
man siger jo, en kvindes skede er mellem 12-15 cm lang (ret mig, hvis det er forkert), så jeg tænker, min kæreste godt kunne have ramt livmoderen.
er jeg helt forkert på den, og er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende og evt vil fortælle, hvad det kan være? jeg har overvejet at spørge læge til råds, da jeg ikke mener, det er normalt. men hvad siger i, piger?