Nf i dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Ønskebarnet12

Så blev det endelig min tur, jeg er 11+1 i dag, og glæder mig ubeskriveligt meget til at se bebsen idag, det jeg selvfølgelig håber på at alt ser ud som det skal, og at barnet har det godt, og jeg får fint tal!!:-) 

Jeg ville egentlig spørger tror du lægen kan gætte sig frem til hvilket køn det er når jeg er kun 11+1 idag? 

Wish mé luck!:-*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Månelys

Ønskebarnet12 skriver:

Så blev det endelig min tur, jeg er 11+1 i dag, og glæder mig ubeskriveligt meget til at se bebsen idag, det jeg selvfølgelig håber på at alt ser ud som det skal, og at barnet har det godt, og jeg får fint tal!!:-) 

Jeg ville egentlig spørger tror du lægen kan gætte sig frem til hvilket køn det er når jeg er kun 11+1 idag? 

Det ville jeg absolut ikke satse på, og HVIS du får et bud vil det være et meget usikkert et De fleste private klinikker tilbyder kønsscanning fra uge 14, og selv der er det ikke sikkert du kan få et klart bud..

Anmeld

26. marts 2012

Camillos

Ønskebarnet12 skriver:

Held og lykke Du er heldig at få en tidlig NF så skal du ikke vente så Længe .. 

Selvfølgelig er alt godt  Kan godt forstå du glæder dig til at se baby .. det er bare det største!

Anmeld

26. marts 2012

Troldemommi

Held og lykke, husk at bede om et billede :-)

Monica

Anmeld

26. marts 2012

Masig

Ønskebarnet12 skriver:

Held og lykke :-) Håber alt ser godt ud og baby har det godt...

Nej de kan på ingen måde give et sikkert gæt nu... De kan godt sige at de tror det bliver en ..., men det er meget meget usikkert, og generelt siger de slet ikke noget.. Som en anden sagde så er kønsscanninger først fra uge 14, da man inden da ikke kan sige noget som helst sikkert omkring kønnet...

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

26. marts 2012

Pige2009

Skønt. Glæder mig til billeder

Anmeld

26. marts 2012

Ønskebarnet12

Hej allesammen!:-) alt gik fint, men lægen sagde at det er svært at se det når jeg kun er 11+1 så jeg skal derhen på mandag igen hvor jeg er 12+1 :-) glæder mig:-) den lille var godt nok fræk, den hoppede rundt:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.