Er idag 33+6 i min første graviditet, en graviditet som jeg ofte nyder.. Men jeg døjer med en mindre bækkenløsning uden noget som helst smertestillende.. Jeg sover ubeskrivelig dårligt om natten, kan ikke finde en måde at ligge ordentlig på, så jeg vender og drejer mig konstant.. Og ellers skal jeg på toilet en gang i timen ca. Jeg er til dagligt utrolig træt, og tror virkelig jeg kunne sove hele tiden.. Jeg ser virkelig frem til påskeferie samt min barsel, hvor jeg indtil termin forhåbentlig kan sove når jeg har brug for det.
Jeg går i skole indtil 13.April, men da jeg læser til psymotorik terapeut har vi mange praktiske fag, hvor vi har behandling og bevægelse, hvilket betyder man bruger kroppen meget, så har jeg lidt fravær da jeg ikke kan være med pga. Min graviditet..
Men jeg Har også lidt fravær pga. Manglende søvn, hvor nætter som denne har været helt uden søvn, har også haft dage i skolen hvor jeg er faldet i søvn
. Også har jeg konstant dårlig samvittighed over jeg ikke passer mine studier ordentlig .. Lærerne er klar over min situation, Men alligelvel frygter jeg hele tiden, at jeg skulle blive smidt ud eller noget, så kort tid inden barsel ..
Og når jeg så får dårlig samvittighed, tænker jeg endnu mere over det hele, og det gør det er endnu mere svært at sove.. Trænger virkelig til at kunne koble af, sove, passe mig selv ..
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, synes bare det hele er svært at overskue! (er skrevet på mobilen, så på forhånd undskyld for fejl)
Anmeld