Date min gode kammerat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Musse21

Hej piger

Min fantastiske kammerat mangler en sød pige og dele sin hverdag med. Han er sød fyr som fortjener en sød pige. Han har ikke været heldig med at finde en pige som lige er noget for ham.

Nu har jeg lovet at hjælpe ham lidt og jeg forsår jo egentlig ikke hvorfor han er single men døm selv

Han hedder Tobias og er 25 år.

Han bor i udkanten af Randers, og vil pt. ikke flytte pga arbejde det næ.ste år

Han arbejder som Maskinfører på et gods.

Han er typen der godt kunne bruge en pige der har benene solidt plantet på jorden og kan lidt af hvert.

Børn er ingen hindring bare man er forbredt på han også gerne selv vil have nogen på sigt

Han er en skide sød fyr, som bare ikke har mødt den rette endnu, er det mon dig ?

Skriv endelig en privat besked hvis i ønsker mere info

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Musse21

opper

Anmeld

10. april 2012

liwsmor

Musse21 skriver:

Hej piger

Min fantastiske kammerat mangler en sød pige og dele sin hverdag med. Han er sød fyr som fortjener en sød pige. Han har ikke været heldig med at finde en pige som lige er noget for ham.

Nu har jeg lovet at hjælpe ham lidt og jeg forsår jo egentlig ikke hvorfor han er single men døm selv

Han hedder Tobias og er 25 år.

Han bor i udkanten af Randers, og vil pt. ikke flytte pga arbejde det næ.ste år

Han arbejder som Maskinfører på et gods.

Han er typen der godt kunne bruge en pige der har benene solidt plantet på jorden og kan lidt af hvert.

Børn er ingen hindring bare man er forbredt på han også gerne selv vil have nogen på sigt

Han er en skide sød fyr, som bare ikke har mødt den rette endnu, er det mon dig ?

Skriv endelig en privat besked hvis i ønsker mere info

skøn mand- surt fra jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.