Super handel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Silas&Mille

Var på marked med min mor i Vejle i denne weekend.

I dag var der så en flink kvinde der havde en masse børne tøj med.

Jeg finder så et lækkert Helly Hansen regnsæt i str 86 (lyseblå jakke og mørkeblå bukser), med en lille plet på jakken og en af de velkro dimser der skal holde hætten fast er gået af, men kræver bare en klat lim eller et par sting med nål og tråd.

Nå men, jeg spørger hvad hun skal have for sættet og forbedere mig ellers på at prutte prisen ned. Så siger hun: 30 kroner.

tror da lige jeg var hurtig til at droppe  tanken om at prutte om prisen og fandt hurtigt min pung frem og gav hende 30 kr 

Se det er en god handel

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette inglæg.
Nok bare fortælle at nogle gange kan man godt være heldig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

FjolleTrold

Silas&Mille skriver:

Jeg finder så et lækkert Helly Hansen regnsæt i str 86 (lyseblå jakke og mørkeblå bukser), med en lille plet på jakken og en af de velkro dimser der skal holde hætten fast er gået af, men kræver bare en klat lim eller et par sting med nål og tråd.

Nå men, jeg spørger hvad hun skal have for sættet og forbedere mig ellers på at prutte prisen ned. Så siger hun: 30 kroner.

tror da lige jeg var hurtig til at droppe  tanken om at prutte om prisen og fandt hurtigt min pung frem og gav hende 30 kr 

Se det er en god handel

Det er sådan en lille historie, der bare er skøn at læse. Tak fordi du delte den med mig

Anmeld

25. marts 2012

B&J

Lækker Lækker handel kan godt forstå du skyndte dig at få pengene frem så lækkert når man kan gøre sådan nogle handler

Anmeld

25. marts 2012

Mamalou

Silas&Mille skriver:

Se det er en god handel

Det er altid rart at være heldig

Anmeld

25. marts 2012

Silas&Mille

FjolleTrold skriver:

Det er sådan en lille historie, der bare er skøn at læse. Tak fordi du delte den med mig

Så lidt 

Anmeld

25. marts 2012

Silas&Mille

B&J skriver:

Lækker Lækker handel kan godt forstå du skyndte dig at få pengene frem så lækkert når man kan gøre sådan nogle handler

Ja det er så lækkert.

Havde da ALDRIG drømt om jeg skulle få et Helly Hansen regnsæt til de penge.

Man kan faktisk ikke se at bukserne har været brugt, så det er næsten svart at tro på at hende dreng har brugt dem 

Anmeld

26. marts 2012

B&J

Silas&Mille skriver:

Ja det er så lækkert.

Havde da ALDRIG drømt om jeg skulle få et Helly Hansen regnsæt til de penge.

Man kan faktisk ikke se at bukserne har været brugt, så det er næsten svart at tro på at hende dreng har brugt dem 

ej hvor lækkert jamen så kan det jo ikke være bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.