Farveller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

merichs

Så er det blevet min tur til at sige farvel... Eller det er jo nok nærmere; På gensyn  Junior og jeg smutter på ferie i morgen, helt selv, uden farmand  Vi skal simpelthen til Bornholm. Og endda for aller første gang, både for mor her og Chanel... Og jeg glæder mig 

Jeg er godt nok lidt spændt på turen derover. Vi skal med toget og det tager lidt over 7 timer fra vi står på toget, til vi er i Rønne. Men vi er godt forberedt med rosiner, æbler, gulerødder og film i massevis.

Måske får jeg mulighed for at komme et smut på Baby.dk i løbet af ugen. Men uanset om jeg gør eller ej, så må i alle HA' EN RIGTIG DEJLIG UGE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Janni.

Rigtig god ferie til jer tøser. Regner med et godt billedespam når i kommer hjem. 

Hilsen én der heller aldrig har været på bornholm..

Anmeld

25. marts 2012

merichs

Rigtig god ferie til jer tøser. Regner med et godt billedespam når i kommer hjem. 

Hilsen én der heller aldrig har været på bornholm..

Tak 

Kameraet er pakket, så skal nok prøve at huske at tage en maaaaaaaaasse billeder 

Anmeld

25. marts 2012

Janni.

merichs skriver:

Tak 

Kameraet er pakket, så skal nok prøve at huske at tage en maaaaaaaaasse billeder 

Okay laver det lige om... Det er en ORDRE med billedespam når i kommer hjem 

Anmeld

25. marts 2012

merichs

Janni. skriver:

Okay laver det lige om... Det er en ORDRE med billedespam når i kommer hjem 

Hahaha  Ai ai Sir 

Anmeld

26. marts 2012

Nessie

Hvor skønt med ferie på Bornholm

Har været der én gang for flere år siden,og vil virkelig gerne derover igen, der er skønt Håber I får en god tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.