Av av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

CKH

Jeg har pludselig her hen ad eftermiddagen/aftenen fået vanvittigt ondt ved skambenet (tror da i hvert fald det er der) Nogen der har prøvet noget lignende? Er i dag 36+5, og har ellers på intet tidspunkt i min graviditet oplevet smerter eller lignende

Håber nogen kan hjælpe mig, for har virkelig virkelig ondt!! Især når jeg skal flytte på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

L&V

CKH skriver:

Jeg har pludselig her hen ad eftermiddagen/aftenen fået vanvittigt ondt ved skambenet (tror da i hvert fald det er der) Nogen der har prøvet noget lignende? Er i dag 36+5, og har ellers på intet tidspunkt i min graviditet oplevet smerter eller lignende

Håber nogen kan hjælpe mig, for har virkelig virkelig ondt!! Især når jeg skal flytte på mig

Gør det mere ondt hvis du trykker ned på skam benet og når du evt rejser dig, det ku nemlig godt lyde som bækkenløsning

Anmeld

25. marts 2012

malunte

Måske er lillebebsen ved at sætte sig fast i bækkenet - jeg havde selv en dag omkring dette tidspunkt i min første graviditet, hvor det bare gjorde rigtig ondt, og det føltes som om, hun virkelig skruede sig ned.

Da jeg skulle til lægen dagen efter, viste det sig, at hun havde sat sig fast.

Men hvis det fortsætter synes jeg da lige du skal få det tjekket for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.