ung med barn på 4 og gerne vil have en mere ? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej .. 

jeg skriver her inde, da jeg er kommet i tvivl om noget. 

jeg er idag 19år gammel og har en datter på 4år .

så dvs jeg var 15år da jeg fik min datter, mine forældre har været der fra starten, og hjulpet mig lige fra da jeg fandt ud af jeg var gravid, 

vi flyttede for os selv da hun blev 2 år og vi har boet alene lige siden. uden noget kommune indblandet, 

kun sundhedsplejerske som alle får .. 

men nu vil mig og min kæreste som har været sammen i 2år gerne have et barn sammen, han er igang med og flytte til fyn fra kbh da han ville have fast stilling inden han flyttede her over.. 

men mit spørgsmål er så , nu hvor jeg så ''kun'' er 19. 

vil de så begynde og skal blande kommune og alle sådan nogle mennesker ind i det, fordi jeg nu skal have nummer 2 barn??

årh , tankerne flyver rundt. for jeg vil da ikke have kommunen skal komme og blande sig, jeg har da klaret mig selv i de 4år hvor mig og min datter har boet sammen .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Hej .. 

jeg skriver her inde, da jeg er kommet i tvivl om noget. 

jeg er idag 19år gammel og har en datter på 4år .

så dvs jeg var 15år da jeg fik min datter, mine forældre har været der fra starten, og hjulpet mig lige fra da jeg fandt ud af jeg var gravid, 

vi flyttede for os selv da hun blev 2 år og vi har boet alene lige siden. uden noget kommune indblandet, 

kun sundhedsplejerske som alle får .. 

men nu vil mig og min kæreste som har været sammen i 2år gerne have et barn sammen, han er igang med og flytte til fyn fra kbh da han ville have fast stilling inden han flyttede her over.. 

men mit spørgsmål er så , nu hvor jeg så ''kun'' er 19. 

vil de så begynde og skal blande kommune og alle sådan nogle mennesker ind i det, fordi jeg nu skal have nummer 2 barn??

årh , tankerne flyver rundt. for jeg vil da ikke have kommunen skal komme og blande sig, jeg har da klaret mig selv i de 4år hvor mig og min datter har boet sammen .. 

Kan ikke se hvorfor de skulle blande sig, du er myndig og så længe du viser dig dit ansvar værdig så kanjeg ikke se problemet...

Anmeld

25. marts 2012

MaleneG

Hvis ikke du har været inde under myndighedernes vinger før, vil der højst sandsynlig ikke blive nogle problemer med det nu.

Men jeg tænker dog alligevel, om du har nået at få en uddannelse og sådan nogle ting, som jo kan være endnu svære at gøre med 2 børn? 

Anmeld

25. marts 2012

MaleneG

Hvis ikke du har været inde under myndighedernes vinger før, vil der højst sandsynlig ikke blive nogle problemer med det nu.

Men jeg tænker dog alligevel, om du har nået at få en uddannelse og sådan nogle ting, som jo kan være endnu svære at gøre med 2 børn? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.