hey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2009

Diana...

LineD skriver:

Ja det var det der VIRKELIG fik min trang væk...

Ja det er meget skrammende synes jeg godt nok det som man synes er så dejligt er faktisk det stik modsatte for ens barn det ligger jo faktisk og lide det forfærdeligt.

Nu har jeg ALDRIG selv røget så ved ikke hvordan det er men ville aldrig kunne finde på og ryge efter den udsendelse der håber der er rigtig mange gravide (ryger) der har set det og så er stoppet helt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2009

christinam

min com vil ikk vise det? men jeg kan godt mærke når jeg ryger ikk gør ,

Anmeld

4. april 2009

LineD

Diana... skriver:

Ja det er meget skrammende synes jeg godt nok det som man synes er så dejligt er faktisk det stik modsatte for ens barn det ligger jo faktisk og lide det forfærdeligt.

Nu har jeg ALDRIG selv røget så ved ikke hvordan det er men ville aldrig kunne finde på og ryge efter den udsendelse der håber der er rigtig mange gravide (ryger) der har set det og så er stoppet helt.

Det jeg nok blev mest ked af at se var nok, at alle de mødre der ikke stopper, tvinger deres små spædbørn til det, det ikke selv har kunnet, nemlig en total kold tyrker efter 9 mdr's intens rygning...

Så fór mine tanker straks til min veninde, hvis mor var dranker, og hun ryster stadig let på hænderne pga. abstinenser hun fik i forbindelse med hendes mors druk...

Og jeg så det lige for mig med min egen bejs, de værste abstinenser, fordi jeg havde rygrad som en regnorm... Ikke om jeg kunne være mig selv bekendt...

Jeg har da VILDT trang til en smøg ind i mellem når jeg føler mig presset, eller ked af det i disse hormonelle tider... Men hver gang ser jeg et abstinens præget spædbarn for mig... Og ja det hjælper at vide at det er et ansvar jeg BLIVER NØDT TIL at tage... ikke for mig, det er skide lige meget... men for mit dejlige mirakel øsnke barn!

(Puha det blev langt Jeg blev lige lidt oprevet hehe dumme hormoner )

Anmeld

4. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

min com vil ikk vise det? men jeg kan godt mærke når jeg ryger ikk gør ,

Hvad for en computer har du?
Jeg forstod ikke lige det sidste du skrev du kan godt mærke hvad?

Anmeld

4. april 2009

christinam

det min kusines ikk min , og jeg skrev at jeg godt ku mærke når jeg tager en smøg det ikk er godt , det som om min mave vender sig , når jeg ikk ryger har jeg det meget bedre er stoppet helt!!

Anmeld

4. april 2009

Rasmine

Jeg tror faktisk ikke man må spise chips, men popcorn er vist OK.

Anmeld

4. april 2009

Tynen

Mebach skriver:

Jeg tror faktisk ikke man må spise chips, men popcorn er vist OK.

Ja, det er vist det helt nye...

Anmeld

4. april 2009

Diana...

LineD skriver:

Det jeg nok blev mest ked af at se var nok, at alle de mødre der ikke stopper, tvinger deres små spædbørn til det, det ikke selv har kunnet, nemlig en total kold tyrker efter 9 mdr's intens rygning...

Så fór mine tanker straks til min veninde, hvis mor var dranker, og hun ryster stadig let på hænderne pga. abstinenser hun fik i forbindelse med hendes mors druk...

Og jeg så det lige for mig med min egen bejs, de værste abstinenser, fordi jeg havde rygrad som en regnorm... Ikke om jeg kunne være mig selv bekendt...

Jeg har da VILDT trang til en smøg ind i mellem når jeg føler mig presset, eller ked af det i disse hormonelle tider... Men hver gang ser jeg et abstinens præget spædbarn for mig... Og ja det hjælper at vide at det er et ansvar jeg BLIVER NØDT TIL at tage... ikke for mig, det er skide lige meget... men for mit dejlige mirakel øsnke barn!

(Puha det blev langt Jeg blev lige lidt oprevet hehe dumme hormoner )

Jeg synes det værste var at se hvordan den lille baby fik det i mens i røg jeg var lige ved at tude. Men ja helt sikket det er sgu forfærdeligt at de fejl man laver kan påvirke ens barn i fremtiden det forfærdeligt.

Anmeld

4. april 2009

Diana...

den lille ny skriver:

det min kusines ikk min , og jeg skrev at jeg godt ku mærke når jeg tager en smøg det ikk er godt , det som om min mave vender sig , når jeg ikk ryger har jeg det meget bedre er stoppet helt!!

Nååå du er stoppet helt jeg troet bare du skrev at du røg en engang i mellem...

Anmeld

4. april 2009

christinam

ja gjorde jeg også , men det siger miig ikk noget mere smøger så har vært røgfri i nogle dage nu , men røg lidt i staten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.