Diana... skriver:
Ja det er meget skrammende synes jeg godt nok det som man synes er så dejligt er faktisk det stik modsatte for ens barn det ligger jo faktisk og lide det forfærdeligt.
Nu har jeg ALDRIG selv røget så ved ikke hvordan det er men ville aldrig kunne finde på og ryge efter den udsendelse der håber der er rigtig mange gravide (ryger) der har set det og så er stoppet helt.
Det jeg nok blev mest ked af at se var nok, at alle de mødre der ikke stopper, tvinger deres små spædbørn til det, det ikke selv har kunnet, nemlig en total kold tyrker efter 9 mdr's intens rygning...
Så fór mine tanker straks til min veninde, hvis mor var dranker, og hun ryster stadig let på hænderne pga. abstinenser hun fik i forbindelse med hendes mors druk...
Og jeg så det lige for mig med min egen bejs, de værste abstinenser, fordi jeg havde rygrad som en regnorm... Ikke om jeg kunne være mig selv bekendt...
Jeg har da VILDT trang til en smøg ind i mellem når jeg føler mig presset, eller ked af det i disse hormonelle tider... Men hver gang ser jeg et abstinens præget spædbarn for mig... Og ja det hjælper at vide at det er et ansvar jeg BLIVER NØDT TIL at tage... ikke for mig, det er skide lige meget... men for mit dejlige mirakel øsnke barn!
(Puha det blev langt

Jeg blev lige lidt oprevet hehe dumme hormoner )
Anmeld