Av :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2012

Anonym trådstarter

Øv - har nu ondt midt i maven, og er 23+2.. Har haft ringet til jordemodervagten, men hun synes ikke det lød alvorligt, og at jeg bare skulle slappe af.. SUK - det kan jeg ikke bruge til noget

Andre der har haft ondt midt i maven, uden det betød noget? Eller bør jeg ringe igen? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Øv - har nu ondt midt i maven, og er 23+2.. Har haft ringet til jordemodervagten, men hun synes ikke det lød alvorligt, og at jeg bare skulle slappe af.. SUK - det kan jeg ikke bruge til noget

Andre der har haft ondt midt i maven, uden det betød noget? Eller bør jeg ringe igen? :/

Har du meget ondt? altså så du ikke kan holde det ud ? er det der hele tiden eller kommer det turevis ?

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Har du meget ondt? altså så du ikke kan holde det ud ? er det der hele tiden eller kommer det turevis ?

Turevis ondt.. og jeg kan godt holde det ud - men det er ret ubehageligt og bekymrende :/ har en del plukkeveer også :/

Anmeld

25. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Turevis ondt.. og jeg kan godt holde det ud - men det er ret ubehageligt og bekymrende :/ har en del plukkeveer også :/

tænker lidt at det er plukveer og at bebs ligger og sparker et uheldigt sted? ... Tror kun du skal være nervøs hvis det er konstant smerte... ? ... men hvis du stadigvæk er bekymret synes jeg da du skal prøve og ringe igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.