puha mine børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Alexander&Lærke

er da fuldstændeige ved siden af sig selv idag...... De plejer at være godt til at ligge sig til at sove når de kommer i seng. Men idag er den da hel galt indtil vidre har jeg brugt 45 min på den mindste Lærke hun plejer ellers at falde i søvn med det samme når hun bliver lagt, idag skriger hun voldsomt og kaster sig rundt i sengen. Alexander den store plejer også at ligge sig til at sove efter lidt tid, han er vild og fuldstændig overgearet her til aften...... Puha mon det hænger sammen med det sommer tid???.... Håber det bliver bedre efter et par dage. Det mester af sidste år brugte vi på at få Alexander til at forstå at når der er sagt go nat så bliver man i sin seng og render ikke op den halve aften fordi man ikke gider i seng, det var bare så hårdt for oftes sov han ikke før 22 og han kommer i seng kl 19.30 håber ikke han bliver ligeså dan nu...  For det gik mig meget på...

nå måtte lige af med lidt frustartioner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Samme problem her - min datter på 1 år plejer at sove når hun kommer op.. I dag har hun grædt og grædt og grædt brugte også rigtig lang tid på at få hende til at sove.. NU har hun sovet en times tid - hun plejer at blive lagt i seng kl 18.30 og så sover hun.. men ikke i dag..

Anmeld

25. marts 2012

Tona

Mette&Alexander skriver:

er da fuldstændeige ved siden af sig selv idag...... De plejer at være godt til at ligge sig til at sove når de kommer i seng. Men idag er den da hel galt indtil vidre har jeg brugt 45 min på den mindste Lærke hun plejer ellers at falde i søvn med det samme når hun bliver lagt, idag skriger hun voldsomt og kaster sig rundt i sengen. Alexander den store plejer også at ligge sig til at sove efter lidt tid, han er vild og fuldstændig overgearet her til aften...... Puha mon det hænger sammen med det sommer tid???.... Håber det bliver bedre efter et par dage. Det mester af sidste år brugte vi på at få Alexander til at forstå at når der er sagt go nat så bliver man i sin seng og render ikke op den halve aften fordi man ikke gider i seng, det var bare så hårdt for oftes sov han ikke før 22 og han kommer i seng kl 19.30 håber ikke han bliver ligeså dan nu...  For det gik mig meget på...

Det er det elendige sommertid-skift! Min datter plejer ALTID at sove med det samme hun puttes. I dag tog det en hel time  Det er så synd for hende syntes jeg  (men nu sover hun godt og trygt).

Anmeld

25. marts 2012

Alexander&Lærke

Ja hvem har dog fundet på det, det er lige til at rive børn ud af deres rytme...

Anmeld

25. marts 2012

janne1986

Mette&Alexander skriver:

Har haft samme problem.... Og min den lille sover stadig ikke....

Tror simpelthen det er sommer tiden der driller...

Anmeld

25. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har lige brugt 1time og 15 min. På at få den mindste til at sove og jeg kan stadig høre ham

Anmeld

25. marts 2012

morethanperfect

Nå jeg er ikke den eneste

Heheh .. Vi har brugt en time og et kvarter på Bossi i dag .. Han plejer at sove med det samme når han kommer i seng .. Gjorde han så ikke i dag

Håber ikke det skal være sådan hele sommeren .. 

Anmeld

25. marts 2012

Zeus

Det samme her.. Lagde hende ind kl.19 (som jo så er kl.18) og hun plejer at blive lagt 18.30, så det er jo kun 30 min tidligere, og der har  været vildt gang i hende hele dagen... Hun er først lige faldet i søvn

Anmeld

25. marts 2012

sarahb

Her gik det helt normalt. Men puttede også til middag en time tidligere og været de hele eftermiddagen så de skulle være godt trætte til normal sengetid...

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

Cilas kom 1 time senere i seng, da jeg egentlig gerne vil have han trækkes til kl 20, for så kan jeg nå i bad, smøre madpakker osv inden han står op om morgenen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.